Beginner Newsleecher, Quickpar en FTD -> Heeft een paar vraagjes

• Onderwerp starter Onderwerp starter GIAP
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GIAP

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2004
Hallo,

Ik ben net begonnen met newsleecher te installeren en heb de handleiding gelezen.

Ik heb al wat gedownd, een bootleg van kiss. Niet echt mijn muziek maar goed genoeg om te proberen. Daarna heb ik de nwe chemical brothers gedownload. Maar als ik deze uitpak krijg ik een foutmelding "unexpected end of file" of zoiets. Nu heb ik gecheckt met Quickpar maar ik begrijp niet hoe het werkt. Ik heb de handleiding gelezen maar die is meer gericht op posters.
Weet iemand hoe je op eenvoudige wijze die bestanden repareert?

Tot slot:

FTD, Ik heb het gedownd maar als ik een account wil aanmaken geeft ie de melding, probleem waardoor er tijdelijk geen accounts kunnen worden aangemaakt. Dit was zondag ook al.

Kan iemand helpen misschien?

Alvast bedankt!

hoi leecher.

als je bestanden download via newsleecher en ze binnen hebt moet je ze met quickpar nakijken of ze compleetzijn.

als je bv een muziek cd download staan er meestal ook reparatie files bij par2 files.

die moet je er ook bij downloaden.

als je van die muziek cd de par2 file opent opent hij zelf quickpar en gaat controleren of alle files compleet zijn.

in jou geval is dat waarschijnlijk niet omdat hij hem niet kan uitpakken.

maar goed als quick par incomplete files heeft gevonden staat er meestal wel bij 10blocks beschikbaar dat betekent dat hij die file kan repareren.
als hij klaar is met controleren of onder tussen druk je op automatisch repareren dan gaat hij de file rapareren.

en zegt dan vanzelf wel keer reparatie voltooid in bv 5min.

daarna kun je de files uit pakken met winrar. begin altijd met .par1 files de rest pakt hij dan zelfuit.

over ftd kan ik je zeggen. er zit een leden stop op tot 80.000mensen die lijn is al behaald dus kun je je niet aanmelden voor een nieuw account.

zn account blijft geldig geloof 40 a 60dagen als je hem niet gebruikt (en als je hem gebruikt dan blijft hij geldig.)anders gaat hij verloren dus als je dan probeert heb je kans dat je er 1 kunt krijgen maar je kunt het het beste s,morgensvroeg proberen omdat je dan misschien het meeste geluk hebt ik heb er 2weken over moeten doen om zn account te kunnen krijgen.

ik weet niet of ik dit allemaal mag plaatsen hier i.v.m. legaal of niet anders sorry.

succes

groetjes mike :thumb:

Hoi Mike,

De par2 bestanden lukt inmiddels. Bedankt voor de uitleg.

Dat is knap sukken zeg wat betreft FTD! 80.000, is dat niet wat weinig? Wel, ik blijf proberen...

I.i.g. bedankt voor je snelle reactie Mike! Echt top!:thumb:

Aangezien het wel even zal duren voor ik op FTD zit: Wanneer iemand een andere truc of een ander programma kent, dat binnen nieuwsgroepen kan zoeken, dan hoor ik het natuurlijk ook graag!

thanx!

gr,

GIAP

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan