Beginner

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Lion93

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2007
Berichten
189
Hallo, ik weet niet of dit in het goede gedeelte staat, maargoed.
In spel Star Wars Jedi Academy worden .skin files gebruikt om de juiste textures op de juiste plaats te krijgen. Maar nu heb ik een map met een hele hoop textures waarvan de helft niet wordt gebruikt. Dus wou ik een programma maken zo simpel mogelijk, waarin ik die .skin files open.

Dit is zo'n skin file.
Code:
headb,*off
headb_eyes,*off
headb_face,*off
headb_teeth,*off
headb_hair,*off

headc,models/players/Female_Jedi/hair_03.tga
headc_eyes,models/players/Female_Jedi/face.tga
headc_face,models/players/Female_Jedi/face.tga
headc_hair,models/players/Female_Jedi/hair_03_alpha.tga
headc_teeth,models/players/Female_Jedi/teeth.tga

En dat hij dan automatisch de textures naar een andere map kopieert, maar alleen de textures die staan aangegeven in deze bestanden. Ik heb totaal geen ervaring met C++ of iets anders behalve HTML (lol) dus ik weet niet welke programmeer taal het gemakelijkst is. En of ik er überhaupt aan moet beginnen.
Alvast bedankt!
 
En dat hij dan automatisch de textures naar een andere map kopieert, maar alleen de textures die staan aangegeven in deze bestanden. Ik heb totaal geen ervaring met C++ of iets anders behalve HTML (lol) dus ik weet niet welke programmeer taal het gemakelijkst is. En of ik er überhaupt aan moet beginnen.
Alvast bedankt!

Hetgeen je wilt kan in alle programmeertalen wel bereikt worden. Verder kun je denk ik het beste even de zoekfunctie van dit forum gebruiken, want de vraag met welke programmeertaal het beste is of met welke programmeertaal je het beste kunt beginnen is wel vaker gesteld. (niet alleen op dit forum, maar op heel het internet)

In elk geval succes. :cool: