beginscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendricus

Verenigingslid
Lid geworden
4 mrt 2002
Kan ik dat lelijke blauwe beginscherm - waar mijn gebruikersvignetje in staat - veranderen?
Net bezig met Win 10 home 64, dus ik vind enkele dingen (nog) niet.
Wie weet raad? Alvast dank

"Open the downloaded file and double-click the DisableLockScreen.reg file to disable the lock screen on your computer."

Het loopt vast na deze opdracht.Als ik naar instellingen->persoonlijke instellingen->vergrendelingsscherm ga blijven de aanklikmogelijkheden grijs (niet actief).
Boven aan de pagina staat: sommige instellingen worden door uw organisatie beheerd.

Ik zit niet in een organisatie:(

hoe nu verder?

"Open the downloaded file and double-click the DisableLockScreen.reg file to disable the lock screen on your computer."

Heeft u vanuit dat artikel de bijbehorende DisableLockScreen.reg bestand gedownload en deze daadwerkelijk aangeklikt om het de lock op te heffen?
Houd rekening met opnieuw opstarten van uw pc, omdat de regedit (systeem register bestand) is aangepast.

Bij mij heeft het namelijk wel geholpen (zo'n maand geleden al)
Sindsdien geen problemen meer mee gehad..

Ik heb alles nog een keer zorgvuldig doorlopen maar helaas met hetzelfde resultaat als bovenstaande...

Staan je gebruikersrechten voor Windows wel max? Sta je wel als admin /beheerder ingelogd en niet als gebruiker waarin je bepaalde systeem priveleges mist?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik sta als lokaal account administrator genoteerd...
@macguy:het gaat er niet om wat ik wil instellen maar DAT ik wat kan instellen, oftewel, dat ik dat spuuglelijke opstartscherm kan wijzigen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan