Beheerder Weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

flippo2431

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2003
Berichten
22
op een nieuwe p4 2800 heb ik xp pro geinstalleerd en twee accounts waarvan 1de beheerder.Na twee weken was de beheerder plots verdwenen en startte de comp alleen nog op met de gast die geen beheerstoelating heeft,dus een account bijmaken kan niet meer,evenmin programma's installeren en verwijderen.In comp.systeem beheer staan de twee accounts nog wel vermeld, maar hoe kan ik die activeren?Ook in veilige modus kan ik niets wijzigen.
 
Je zou met systeemherstel terug kunnen gaan naar een datum toen alles nog wel goed was.
 
naar een herstelpunt gaan gaat niet omdat de account geen beheerstoelating heeft, windows geeft de boodschap:geen machtiging
 
Kun je trouwens ook niet systeemherstel uitvoeren als je voor het opstarten van Windows op F8 drukt?
 
Logging On as Administrator
If you're using Windows XP Professional, you can log on as Administrator. If the Welcome screen is enabled, press Ctrl+Alt+Delete twice to display the Log On To Windows dialog box. (If the Welcome screen is disabled, press Ctrl+Alt+Delete one time as you would to log on with any other account.) Type Administrator in the User Name box, and enter the password you created for the Administrator account during setup.
 
het probleem is opgelost met de dubbele ctrl alt del waarmee de administrator weer geactiveerd werd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan