Beheerder worden in windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leg nou even uit welke stappen je precies doet! Als je dit niet doet kan ik niet helpen! En zeg ook de precieze locatie waar je wilt opslaan!

Bekijk deze video maar. Zo sla ik op en zo heb ik de melding voor het eerst gezien:[video=youtube;EX6-8PAo34E]http://www.youtube.com/watch?v=EX6-8PAo34E&feature=youtu.be[/video]

:D Dboontje
Hoezo verlos je niet iedereen uit het lijden en....uiteindelijk je zelf niet jouw windows Her-installeert ??:confused: op die manier zal je zeker weg van wachtwoord problemen zijn,
en eindelijk zal je zgnm. beheerder/administrator wel van je PC worden ......;):):thumb:
------------
P.S. Inderdaad je kan helemaal niets zien op die YouTube filmpje ...:( ...het is inderdaad privé .... en niet van jou helaas ....

Laatst bewerkt:
Oke, dat fiks ik wel even...

het is nu een verborgen video. Probeer het nog eens.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee dat is geen verkenner, dat is internet explorer. Daarvoor moet je ook in de admin mode starten. Anders gewoon naar downloads downloaden en vanuit daar (met verkenner) naar de map slepen. Als je het nou meteen had laten zien dan was het probleem meteen opgelost...

Oke, bedankt voor de hulp! Ik ben opzich goed met computers, maar zoals we nu wel gemerkt hebben, weet ik ook niet alles!:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan