Beheerders account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbolland

Verenigingslid
Lid geworden
5 jul 2001
Berichten
327
Hallo,

ik heb xp home met alle update's.

Nu heb ik een nieuwe muis gekocht en heb ik een probleem met de instalatie van de sofware van de muis. (toetsenbord en muis zijn van hetzelfde merk logitech maar ik mis het tabblad van de muis om die te configureren in de software Setpoint 4.0). Heb hierover de fabrikant gemailt en via msconfig wat instellingen veranderd op hun verzoek, omdat echt geen progie mee mag draaien tijdens de instaliatie van de muissoftware. Dit hebben we gedaan maar ik krijg een foutmeldeing als ik op oke klik in msconfig dat ik geen volledige beheerders account heb. Oke ik kan alles doen op deze pc van software weghalen en instaleren. ik ben volledige administrator zonder beperkingen.
Met Uitvoeren en dan Control userpasswords2 kan ik zien dat ik administrator ben.

heeft iemand een idee ??
 
Hoi,

Probeer dan eens in de veilige modus de installatie te doen.

Ik heb ook ervaren, dat de installatie van de software op de cd niet vlekkeloos verliep.
Na het downloaden van de bij de set behorende software-versie bi Logitech ging het wél goed. Dus ook dit is nog een optie.
 
bedankt voor de reactie,

in veilige modus lukt het ook niet, ook niet met de andere xp administraror.
bij de muis zat geen cd, ik heb de software bij de fabrikant gedownload
 
bedankt voor de reactie,

in veilige modus lukt het ook niet, ook niet met de andere xp administraror.
bij de muis zat geen cd, ik heb de software bij de fabrikant gedownload

Ik krijg nog steeds dezelfe foutmelding: Er is Toegang geweigerd-fout opgtreden bij de poging om een service te veranderen. U dient mogelijk u aan te melden met een beheersaccount als u de veranderingen wilt doorvoeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan