Beheerders rechten

Status
Niet open voor verdere reacties.

rdirksen

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
Hallo,

Net een nieuwe laptop met Vista Home premium. Ben goed thuis in XP Pro maar Vista is toch iets anders.
Heb een account aangemaakt met administrator rechten en van daaruit enkele programma's geinstalleerd. Een bepaalde email client en Office 2002.

Dat gaat niet helemaal samen dus wil ik de pakketten deinstalleren, maar dat mag ik niet.
De melding is
"Uw moet beheerder zijn om deze applicatie te verwijderen. Uw moet als beheerder aanmelden of contact opnemen met uw systeembeheerder" (let ook even op de spelfouten).

Maar ik ben de beheerder en het Administrator account (ctrl-alt-del-del) werkt niet op Vista Home.

Als ik Office 2002 probeer te deinstalleren krijg ik een melding van Winsdows Installer
"De systeembeheerder heeft het systeem zodanig ingesteld dat deze installatie niet kan worden uitgevoerd."

de melding die erachteraan komt is
"U bent niet gemachtigd om Microsoft Office 2002 Professional te verwijderen. Neem contact op met uw systeembeheerder"

Waar kan ik instellen dat ik kan verwijderen wat ik heb geinstalleerd?

Rob

Laatst bewerkt:
Sorry hoor, maar Office 2002??? :confused:

Ik weet dat er office 2000 & 2003 bestaat, maar office 2002?
Is dit een exclusieve versie die bijna niet verkocht werd ofzo? :D

Maar om toch even een bijdrage te leveren voor jouw vraag:

Misschien kunnen deze stappen je probleem wel verhelpen :thumb:

Office 2002 wordt in de volksmond Office XP genoemd. maar als je kijkt naar de informatie over het product noemt MicroSoft het 2002. en dit voorkomt verwarring over Windows XP en Office XP.

Office 2002 wordt in de volksmond Office XP genoemd. maar als je kijkt naar de informatie over het product noemt MicroSoft het 2002. en dit voorkomt verwarring over Windows XP en Office XP.

oh, na van office xp had ik nu wel al eens gehoord :P
maar ik dacht dat xp in 2003 uitkwam, precies dus niet xD

maar heb je men tip dan eens even uitgeprobeerd?

Yep,

De link geeft een heleboel info. Heb zojuist alle wijzigingen doorgevoerd en ik kan nu idd weer programma's verwijderen. Het lijkt er dus op dat dit probleem is opgelost.

dank voor de tip.

Rob

Yep,

De link geeft een heleboel info. Heb zojuist alle wijzigingen doorgevoerd en ik kan nu idd weer programma's verwijderen. Het lijkt er dus op dat dit probleem is opgelost.

dank voor de tip.

Rob

Graag gedaan :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan