Goedemorgen allemaal,
Ik heb een database gemaakt die uren registreert van de medewerkers. De urenregistratie wordt gedaan via een form, nu is het zo dat een medewerker meerdere velden heeft zoals afdeling functie dienstverband e.d. Als een medewerker een nieuwe functie krijgt en dit wordt gewijzigd in de medewerker tabel dan update hij alle velden die te verbonden zijn met die medewerker en de oude functie wordt vervangen door de nieuwe functie ( ook van urenregistraties met de oude functie). Ik vroeg me dus af of ik in access historische data van de urenregistraties kan opslaan zodat het de data bevat die op dat moment van toepassing was. Heeft iemand een suggestie?
Ik heb een database gemaakt die uren registreert van de medewerkers. De urenregistratie wordt gedaan via een form, nu is het zo dat een medewerker meerdere velden heeft zoals afdeling functie dienstverband e.d. Als een medewerker een nieuwe functie krijgt en dit wordt gewijzigd in de medewerker tabel dan update hij alle velden die te verbonden zijn met die medewerker en de oude functie wordt vervangen door de nieuwe functie ( ook van urenregistraties met de oude functie). Ik vroeg me dus af of ik in access historische data van de urenregistraties kan opslaan zodat het de data bevat die op dat moment van toepassing was. Heeft iemand een suggestie?