Behringer BCD2000 aansluiten op laptop

• Onderwerp starter Onderwerp starter Cspr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Cspr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 sep 2008
Weet niet of dit nou precies het goede subforum is maargoed..

Ik heb een Behringer BCD2000 (al een tijdje), en gebruikte deze voorheen op mijn pc.. Deze had gewoon 3 van die audio uitgangen achterin de pc zitten, dus kon ik die behringer gewoon samen met mijn speakers aansluiten.. Nu heb ik een nieuwe laptop gekocht (mede voor school), maar deze heeft maar 2 audio-uitgangen (aan de voorkant), een mic en een headphone, dus geen line (in/out). Nu kan ik dus niet mijn Behringer en speakers tegelijk aansluiten.. Maar heb ergens gehoord dat je dat met een soort splittertje van 1 ingang 2 ingangen kon maken ofzo.. Is dit mogelijk? En zoja, waar haal ik zoon ding?
Het zou zonde zijn als ik die behringer niet meer kan gebruiken..
Alvast bedankt

Op zoek naar zo'n ding gaan. Te koop bij de lokale electronicaspeciaalzaak.

CABAUD-3000.jpg

Dit is maar een voorbeeld, ze zijn er in verschillende vormen ;)

Hmm okee bedankt :D, zal morgen eens ff langs een electronicawinkel gaan denk ik.

Is het trouwens niet zo dat je je Behringer via USB/Firewire aansluit en vervolgens in de Behringer de boxen moet stoppen?

Uhmm, ligt er denk ik aan hoe je hem aansluit.. ik sluit hem namelijk aan op mijn pc/laptop speakers... Maar als je hem idd aan een radio/versterker hangt dan ga je gewoon een tulip kabel naar de radio of versterker en alleen een usb (of volgens mij ook tulip kabel) naar de laptop.. Mjaa ik heb geen zin om midden in me kamer nog een paar speakers te planten :P.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan