Behringer C-1U problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rickhoi

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2013
Ik heb dus een behringer c-1u usb microfoon en op de achtergrond hoor ik een soort bliepjes en ik weet niet waar het vandaan komt.

[youtube]HaFnINck1gA[/youtube]

Let niet op de voorbij rijdende auto's ik had mijn raam open staan.

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Dacht eerst dat ik doof was :D maar ik hoor toch echt niets zelfs de voorbij rijdende auto niet

Hoor je de bliepjes ook indien je een koptelefoon gebruik voor het weergeven?

Hoor je de bliepjes ook indien je een koptelefoon gebruik voor het weergeven?
Ik hoor die bliepjes door al mijn koptelfoons en speakers. Als ik mijn microfoonkabel vroeger in mijn pc stopte stond er dat hij hem niet herkende maar na 2 á 3 minuutjes deed hij het gewoon zonder problemen.

En hoor je ze nog indien je de luidsprekers uit hebt gezet en je luistert alleen via de koptelefoon?

Probeer eens een ander USB poort voor de Mic. (Lang leve USB microfoons...)

Ook al een ander poort op voorkant of juist achterkant geprobeerd?
Is computer geaard? (Aangesloten om een wandcontactdoor met rand aarde.)
Heb je meer last van "piepjes" als je de muis beweegt of schermen opent en sluit?

Ook al een ander poort op voorkant of juist achterkant geprobeerd?
Is computer geaard? (Aangesloten om een wandcontactdoor met rand aarde.)
Heb je meer last van "piepjes" als je de muis beweegt of schermen opent en sluit?

ik heb mijn stekkers in de muur zitten maar als ik mijn microfoon op een andere pc of laptop aansluit hoor ik het zelfde dus ik denk dat het aan de microfoon ligt.

Kan natuurlijk ook aan de microfoon liggen.
(Ben zelf niet dol op USB microfoons, kosten niks maar zijn ook vaak niks. Vroeg of laat krijg je er spijt van.)
Stekker in de muur is zoiets? http://i207.photobucket.com/albums/bb136/frankieknip/randaarde.jpg
Even proberen op zo'n één anders. (Voor de zekerheid)

Ik heb mijn pc niet in zo'n stopcontact zitten want die heb ik niet op deze kamer.
In de kamer hiernaast heb ik wel zo'n stopcontact maar de kabel is te kort.

anders denk ik dat ik hem terug stuur ik heb nog garantie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan