behuizing 100 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

fietsband

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2010
hoi ik zoek een goede behuizing voor 100 euro.

graag met:
-goede airflow
- mijn cardreader moet erin kunnen

willen jullie een pc behuizing voor mij zoeken want ik heb niet zo veel verstand van behuizingen.

alvast bedankt

groetjes fietsband:)

Ik moet later ff op terug komen.Tenzij een mede helper overneemt.Bezoek gekregen.:(

Ik heb een Cooler Master II Advanced, een prima kast:

-standaard 3 fans
-uitschakelbare verlichting voor de fan aan de voorzijde
-voor- en bovenzijde gemaakt van mesh (geperforeerd metaal)
-de zijpanelen zijn gecoat met krasbestendige coating
-er zit een adapter bij om een cardreader in te bouwen in een van de 5,25 bays
-op de bovenzijde kun je een extra SATA harddisk klikken indien gewenst
-ik vindt hem ook heel mooi :)

daar zit toch geen ingang in voor mijn cardreader of wel?
Ik zie hier toch echt een cardreader in de Antec Nine hunderd zitten;
Antec_900Two_Front_IOPanel_View.jpg

Bron;
http://benchmarkreviews.com/index.p...sk=view&id=312&Itemid=61&limit=1&limitstart=2

Ik heb zelf een Antec nine hundred, aanrader

er kan een cardreader in, want je heb zon 3.5 naar 2.5 inch, zit erbij.

dus het kan makkelijk!

airflow top: 30c.

ik heb trouwens 2x externe 3,5 nodig omdat ik 2 verschillende cardreaders nodig heb voor mijn werk.

dus kan iemand een behuizing vinden met goede airflow met 2x externe 3,5 ich sloten

ik heb trouwens al een oplossing. ik heb gezien dat in die cooler master 690 II advance
1x 3,5 inch extern zit. nu was ik een beetje aan het zoeken op azerty en kwam ik dit tegen:http://azerty.nl/0-1177-249164/addonics-aamk53-.html.
is dit een goede oplossing voor 2x 3,5 inch extern?

en moet ik nog wat fan's bij plaatsen in de behuizing of is hij zo al goed genoeg gekoeld?

Als je de Cooler Master 690 II bedoeld hoef je er geen fans bij te plaatsen, er zit er 1 van 140 mm in de voor- en bovenzijde en 1 van 120 mm in de achterzijde. Bij mij blijft het erg goed koel, ook omdat de case nogal open is van zichzelf door het mesh.

Een Intel Core i5 750 met een Cooler Master Hyper 212 Plus processor koeler en een XFX ATI 5850 XXX.

Ja, dat lijkt me prima te gaan werken. Dan heb je die ene die al bij de case zit en dan die ene los erbij bestellen, dus dan kun je 2 cardreaders inbouwen als je wilt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan