behuizing dvd brander

Status
Niet open voor verdere reacties.

Han Weggelaar

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2004
Ik heb een sweex behuizing gekocht voor een ASUS dvd brander. Ik kan namelijk in mijn computer, design model van Compaq, geen twee 5,25" apparaten kwijt.
Die Sweex werkt voor geen meter:( . Het is een waardeloos ding. Ik heb ook nog een externe harde schijf. Daar heb ik de connectors van gebruikt op de brander en toen deed hij het perfect.
Ik ben dus op zoek naar een goede externe behuizing voor een dvd brander. Wie kan mij iets adviseren, het liefst uit ervaring.
Op tweakers.net heb ik er een aantal gevonden, maar dat is voor mij alleen maar een prijsindicatie.

Al eens gecontroleerd of de ide kabel aan beide kanten juist bevestigd is?

Ik heb ook zo'n externe behuizing van sweex maar deze werkt wel perfect.

jgeypen zei:
Al eens gecontroleerd of de ide kabel aan beide kanten juist bevestigd is?

Ik heb ook zo'n externe behuizing van sweex maar deze werkt wel perfect.

In eerste instantie deed het apparaat helemaal niets. Ben er toen mee naar de winkel gegaan en die hebben het werkend gemaakt. De kabels zitten allemaal goed. Ik heb het idee dat het in het printplaatje tussen ide en usb niet goed zit.
Dit is trouwens de tweede die het niet goed doet. De eerste heb ik omgeruild. Kan nu echter de bon niet meer vinden om er mee terug te gaan. Ben dus even genezen van Sweex wat betreft deze behuizing. Verdere apparaten van Sweex heb ik nooit problemen mee gehad. En dat varieerde van netwerkkaart, draadloos tot USB-stick.

Hallo

Maar .... mits deze personen u al kennen v/d 1e interventie ,dan heb je toch niet echt de aankoopbon meer nodig ???

Stel dus voor ... gewoon teruggaan , en even goedendag zeggen .......

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan