Behuizing en koeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kaan7o

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2011
Hallo,

Ik ga een nieuwe behuizing kopen maar ook een voeding. Moet dit van het zelfde merk zijn?
Ik ga me eigen pc bouwen dus daarom wilde ik dit even weten.

MvG

Welkom op Helpmij.nl.:)

Nee merk hoeft niet hetzelfde te zijn. Je moet wel op de form factor letten, wat in de meeste gevallen ATX is.

Hmm ik zal even kijken!
Ik laat het weten, bedankt!

Er staat alle 2 ATX bij.

CPU Koeler: 62,2 m³/h!
Wat houd dit in?
Is dit goed of zo ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat geeft de luchtverplaatsing van de de koeler aan. 62,2 kubieke meter per uur.

Budget voeding, zou deze niet aanraden. Behuizing is een mini tower, dus heel weinig ruimte.

Waarom niet dan?
Is het geen goede om mee te beginnen?

Laatst bewerkt:
Als je langer met de voeding wil doen, zul je met upgraden van je hardware rekening moeten houden. Voor die prijs, lijkt het mij geen krachtige voeding. Ook de behuizing is krap, als je later nog hardware wil toevoegen.

Je kan wat beter voor wat merk- voedingen en kasten gaan, zoals coolermaster.

Of je koop meerdere voedingen die 30 euro kosten of een voeding die 60 euro kost en 10 jaar mee gaat. Ze zeggen dat MS-Tech geen goed merk is voor de kast (en voedingen is het natuurlijk ook een Z merk) Kijk eens naar een Cooler Master Elite kast die zijn redelijk goedkoop en kwalitatief goed. Voedingen van Cooler Master, Corsair, OCZ, XFX zijn vaak goed. Al wil je nog een videokaart raad ik je minimaal 500watt aan. Ik raad je aan een topic te maken en door iemand een systeem te laten samenstellen al weet je er zelf niks vanaf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan