Behuizing van PC open laten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

joost 99

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2007
Hallo,

Ik heb (tot mij eigen verbazing met succes) mijn voeding vervangen door een tweedehandsje. Probleem is echter dat hij niet goed op de plek van de oude voeding past (moest ook knippen om de oude voeding weg te krijgen). Kan ik mijn PC laten draaien met de behuizing open en de voeding naast de PC, of levert dat nieuwe problemen op?

Alvast bedankt!

Joost

ja dat kan goed,
de temperaturen worden hierdoor ook lager.

het nadeel hiervan is dat het stof veel sneller ophoopt, wat weer temperatuurverhogingen oplevert.

Hoi,

Op zich kan het geen kwaad om met een open kast te draaien doe dit zelf ook ,maar om met je voeding ernaast te draaien lijkt mij niet heel verstandig kans dat je aan de kabels trekt zo lijkt mij groot (er tegen aan stoten bv.)

Modag

Dan koop je toch even een voeding die wel past, normaal gesproken moet iedere voeding passen lijkt mij dus een vreemd verhaal.
Maar voeding er naast zou ik maar niet doen want die zorgd tevens voor een goed lucht door stroming in je kast.

Kan je eens meer info geven?
Wat voor kast is het en wat voor voeding?

Foto van het probleem zou ook helpen.

Ik heb een HP pavillion. De bundel snoeren uit de originele voeding gingen door een hele kleine opening net tussen de ventilator en de cdrom-speler (ong 1 cm, tussen de witte vierkanten op foto). Uit de voeding die ik als vervanger heb, komen de snoeren zo laag en strak uit de achterkant dat ze de bocht door die opening niet kunnen maken.
Oplossing is niet voor eeuwig, meer voor nood. Nieuwe pc gekocht: oude HP verplaats en die wilde toen niet meer starten (jaloers denk ik). Vervolgens begeeft nieuwe PC het ook nog eens..... Het gaat dus om een tijdelijk oplossing tot ik ik mijn nieuwe terug heb en als later evt als back-up.

Dank voor de al gedane reacties :). Joost

Bijlagen

• pckast.jpg
    pckast.jpg
    84,3 KB · Weergaven: 42
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan