Behuizing verven

Status
Niet open voor verdere reacties.

worldgameplayer

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2013
Hallo helpmij

Ik heb hier een oude pc staan maar ik wil die graag een andere kleur geven een zwarte kleur.
het is een Dell Dimension 4100 als het goed is is de behuizing van plastic.
maar wat voor verf of lak heb ik nog ik hoop dat iemand het weet en hoeveel het ongeveer gaat kosten

Gr bradley

Laatst bewerkt:
Je kan modelbouwlak proberen. Zonder precies te weten wat voor materiaal het is kunnen wij moeilijk adviseren. Je kan ook een ander kast kopen. Ombouwen zal kwa tijd niet veel uitmaken, tenzijn dat je over alles heen wilt spuiten.

:shocked: Doe maar liever niet, anders volgende dag kan je alles weggooien ...:confused: die behuizingen zijn nu niet meer zo duur en net zoals dat ook Lutz zei ...beter een andere kast ..:thumb:

maar ik vind al die kasten niet mooi ben best een moeilijk typ met kiezen
maar dezen vind ik mooi dus daarom wil ik heb alleen een andere kleur

:( Hoezo stel je die vraag dan ....???:( als je van plan toch eigen kast verven was ..? als jij dat wil, .... dan doe je toch ? :confused:

Vergeet niet vooraf schroeven eruit schroeven, openingen afplakken aan de binnenkant, usb openingen met stekkers dichtstoppen, en ook schakelaars afplakken. Het kan, maar dan moet je het goed doen. En eventueel de spanning keuze schakelaar op de achterkant ook afplakken ...

Zo de kast geheel leeghalen, voordat je gaat verven/spuiten. Modelbouw spuitbus is voor kunststof prima. Wel eerst een kunststof grondlaag aanbrengen.

:( Hoezo stel je die vraag dan ....???:( als je van plan toch eigen kast verven was ..? als jij dat wil, .... dan doe je toch ? :confused:
Toch logisch dat hij dan vraagt welke verf hij het beste kan gebruiken?

Bedankt voor al die reactie

maar ik heb nog een vraag zou Autolak ook erop kunnen
en ik denk dat de hele behuizing van plastic is

Het probleem met autolak is, dat de oplosmiddelen erin ook plastic kunnen oplossen.

Beste mensen bedankt voor alle reacties
ik heb een spuitbus gekocht en alles over gespoten en het heeft een mooi resultaat
erg bedankt iedereen

Misschien kan je dan nog een foto van je spuitwerk plaatsen en de vraag als opgelost markeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan