Bejeweled 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertini

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Hallo allemaal,
Sinds kort heb ik een CD met Bejeweled 2 erop. Hij installeert het spel op de harde schijf, maar als ik het dan wil spelen, dan vraag hij om mijn naam, vervolgens wordt me aangeraden om met het makkelijkste spel te beginnen. Als ik daar vervolgens op klik verdwijnt het spel spontaan naar zijn bestand. Ik heb het ondertussen al vele malen geïnstalleerd, maar het doet helemaal niks. Het vreemde is dat als ik dit spel bij iemand anders installeer, alles prima afspeelt! Ondertussen ben ik rijp voor de psychiater, kan iemand me van de kalmeringstabletten afhelpen? Bij voorbaat veel dank.

euhhhh als je wilt .... leg me eens uit hoe 'n spel naar z'n bestand kan verdwijnen lol :)

euhhhh als je wilt .... leg me eens uit hoe 'n spel naar z'n bestand kan verdwijnen lol :)

Begrijpt je het niet? Nou...als ik op de knop 'spelen' druk, schakelt het spel zich helemaal uit, en moet ik het via het bestand, dat op m'n harddisk staat weer opstarten enz. enz..
Overigens is dit een legaal spel die op een originele CD staat.

a) ieder spel word middels 'n bestand op de harde schrijf op gestart :)
en ...
b) wat mij zinnig lijkt is een keer te deinstalleren en te installeren en dan kijken of het probleem er nog is

c) heb je al eens geprobeerd 'n snelkoppelingetje te maken van het bestand waarmee je het spel opstart en deze op je bureau blad te zetten en via deze snelkopeling het te doen ??

sucses

a) ieder spel word middels 'n bestand op de harde schrijf op gestart :)
en ...
b) wat mij zinnig lijkt is een keer te deinstalleren en te installeren en dan kijken of het probleem er nog is

c) heb je al eens geprobeerd 'n snelkoppelingetje te maken van het bestand waarmee je het spel opstart en deze op je bureau blad te zetten en via deze snelkopeling het te doen ??

sucses

Allemaal geprobeerd, niets werkt, ook snelkoppelingen niet. Er is nergens foute hardware te bekennen, alles werkt naar behoren behalve het spel. Grrrr!

Allemaal geprobeerd, niets werkt, ook snelkoppelingen niet. Er is nergens foute hardware te bekennen, alles werkt naar behoren behalve het spel. Grrrr!

Ik had precies hetzelfde probleem.:eek: Op de computer lukte het niet maar op de laptop wel. Is het bij jou inmiddels gelukt? Ik speel nu gewoon bejweled online als ik op de pc zit en anders het spel op de laptop.

Welkom,

Het is niet de bedoeling te reageren op oude topics en mocht je zelf een probleem hebben graag zelf een topic aanmaken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan