bekabeld oke, wifi niet oke

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cootje12

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2011
Hoi,

ik heb een WD Live Book aan mijn router hangen (netgear wndr4000). Op de bekabelde pc (W7) is alles in mijn netwerk te benaderen. Op mijn laptop (Vista) kan ik bekabeld ook alles in mijn netwerk zien, maar zodra ik de kabel eruit trek en overschakel op Wifi is er niets meer te zien behalve dat ik wel de netwerkprinter kan gebruiken.
Wie weet de oplossing?:mad:
Ik kan wel gewoon internetten.
gr
Cootje

Laatst bewerkt:
als je geen netwerken ziet onder draadloos wil dit zeggen dat je geen wifi toestel hebt of b de driver is niet geinstaleed / of slecht geinstaleerd heb ik ook al tegen gekomen met mijn laptop zoek de nieuwste driver op ,download ze installeer ze herstart de pc

Hoi,

ik kan wel gewoon via wifi internetten op de laptop maar op 1 of andere manier heb ik geen overzicht van de aangesloten apparaten die op de router aangesloten zijn.

ik denk dat het toch de driver is die ergens valt loopt kijk even in computer beheer naar je apparaten of er ergens een probleem gemeld staat

Vraag is opgelost. De router heeft een instelling: draadloze apparaten isoleren, dit betekent dat je niet op je lokale netwerkkanmaar wel het internet op.

gr
Cootje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan