Bekend met Powerstrip...wie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

FunZip

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Hoi,

Wie is er bekend met "PowerStrip" om eens wat te sleutelen aan videokaart en/of processor of b.v. de refreshrate van een monitor!

Voorzichtigheid geboden uiteraard.

Proberen of niet aankomen??

ThnX.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door FunZip
Hoi,

Wie is er bekend met "PowerStrip" om eens wat te sleutelen aan videokaart en/of processor of b.v. de refreshrate van een monitor!

Voorzichtigheid geboden uiteraard.

Proberen of niet aankomen??

ThnX.

Ik heb het ook, ik heb het ookgeprobeert, er gebeurt niks. Als ie te hoog word ingestelt vallen alleen pixels weg. Het helpt echt super, in 3dmark 2001 se haal ik 2000 punten meer.

Het is idd een goed programma om er voor te zorgen dat de refreshrate tijdens spellen goed blijft. Het lijkt mij wel sterk dat Powerstrip er voor zorgt dat je een hogere score haalt in 3dmark2001 aangezien powerstrip er alleen maar voor zorgt dat de refresh goed blijft.

Geplaatst door RGTMO
Het is idd een goed programma om er voor te zorgen dat de refreshrate tijdens spellen goed blijft. Het lijkt mij wel sterk dat Powerstrip er voor zorgt dat je een hogere score haalt in 3dmark2001 aangezien powerstrip er alleen maar voor zorgt dat de refresh goed blijft.
je kunt er ook mee overklokken en dat zorgt wel voor meer 3dmarks.

oh die overklok functie ben ik dan dus niet tegen gekomen.

Geplaatst door RGTMO
oh die overklok functie ben ik dan dus niet tegen gekomen.
mocht je nog interesse hebben:
aan de linkerkant bij performance profiles --> configure staat een vak met clock controls...

Hoi,

Bedankt voor reacties.

Ga voorzichtig eens wat proberen.

Grtzzz.

Je moet in kleine stapjes werken, als je PC vastloopt of het beeld gaat vaag doen moet je hem een stapje lager zetten totdat hij goed draait.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan