Bel-programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

heerenveen

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Hallo,

Ik bel regelmatig via de laptop maar dan kan je meestal maar 300 min bellen...
dus dan registreer ik me weer opnieuw..
maar nu zegt hij dat ik me te vaak heb geregistreerd heeft iemand ook een slim idee-tje
hoe ik me wel weer kan registreren ?

voipstunt gebruik ik maar ik wil ook wel een andere gaan gebruiken als dat wel wil.

Alvast bedankt.

MVG, Heerenveen

Voipbuster gebruik ik.
Je stort een tientje en hebt dan 120 dagen waarin je vrijkan bellen binnen NL zonder kosten of dat er wat van het tientje af gaat!
Het saldo gebruik ik om te sms'en wat overigens slechts 2 CT per SMS kost en om naar het buitenland te bellen wat zeer voordelig is. Voor mij zeker naar Zuid Afrika en Australië toe!

Als het op een website is waar jij je registreert, kunnen ze misschien bekijken hoevaak er via jou IP-adres is geregistreert, gebruik dan eens een secretproxy.
Een handige site daarvoor is www.hidemyass.com. ;)

Waves,
Cas

Als het op een website is waar jij je registreert, kunnen ze misschien bekijken hoevaak er via jou IP-adres is geregistreert, gebruik dan eens een secretproxy.
Een handige site daarvoor is www.hidemyass.com. ;)

Waves,
Cas

Hallo,

Kijk dit soort dingen hoor ik graag :thumb:
Dat progamma installeer je gewoon en dan is het klaar ?

Met vriendelijke groet, Heerenveen

Hallo,

Kijk dit soort dingen hoor ik graag :thumb:
Dat progamma installeer je gewoon en dan is het klaar ?

Met vriendelijke groet, Heerenveen

Hoi,

Nee, er staat een button met " HideMyAss" dan kom je op een andere link, dan zie je waar je IP zit en dan kan je in de balk boven dat ip het internet adres invullen.

Probeer dan eens te registreren. en niet te vergeten, bij de activatie (als die er is) ook op die site doen.

maar heb probleem is je moet je registreren door middel van dat programma dus in dat programma dus niet door middel van een site :confused:
is er niet een andere methode ?

Hier even een korte uitleg over hidemyass:

1] Ga naar de website www.hidemyass.com
2] Klik op de afbeelding IP : PORT [
ip-port-button.gif
]
3] Kies een IP+port uit de lijst, en ga als je Internet Explorer gebruikt [Ik ga uit van versie 7]
naar 'Tools > Internet Options > Connections > Lan'
4] Kies Gebruik een proxy server, en zet daar de IP en port die je uit de lijst hebt gekozen, even Internet Explorer herstarten.
Bonne Chance! :thumb:

Waves,
Cas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan