Belachelijk veel updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cinderella1982

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2010
Nadat onze laptop met een nieuwe harde schijf van Toshiba terugkeerde, deed internet het niet meer. Dankzij hulp op deze site werkt 'ie sinds gisteren weer.

Toen ik heb de keer erna aanzette, haalde hij vervolgens 12 updates binnen voor Windows. Prima. Toen ik hem 's avonds nog een tijd had gebruikt en weer afsloot, haalde hij liefst 75 updates binnen, waarmee hij dan ook een hele tijd zoet was. Zoveel had ik er nog nooit gezien. Nu heeft m'n vriendin hem vanmorgen weer aangezet en kwam er een verbluffend aantal van ruim 6600 (!) updates in beeld. Verrassend genoeg had 'ie die in een minuut of 3 verwerkt. Na afsluiten bleef hij echter een dikke 10 minuten configureren.

Is dit normaal? Moet ik me hier zorgen over maken? En kan ik verwachten dat 'ie er de volgende keer nóg meer gaat binnenhalen? :shocked:

Wat voor besturingssysteem staat daar op? Ik gok op XP en dan ook nog met servicepack 1? Indien dat het geval is, dan is dat aantal helemaal niet gek.

@error53 zie de sectie waarin deze vraag geplaatst is.

Haha ok thanks. Het is nog vroeg :). 6600 updates vind ik dan best wel veel ja. Ik heb zelf een vroege Windows 7 versie en as far as I know heb ik er nog nooit zoveel gehad. Wie weet antwoord?

Controleer eens hoeveel updates er daadwerkelijk geïnstalleerd zijn.
Combineer [windowstoets+r] -> typ: wuapp startmenu -> klik op Geïnstalleerde updates

Dit gedrag is 'normaal'. Echter zoveel updates zijn het ook niet. Maar ik geloof dat er tijdens de updates ergens iets voorbij komt als 'Stap x van yyyyyy' en die yyyyyy is inderdaad een groot getal. Hiermee worden niet het aantal updates bedoeld. Misschien heb je deze tekst wel gezien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan