Belangerijke Vraag Voor Mij

Status
Niet open voor verdere reacties.

dell1501i

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Berichten
25
Hallo:)
Ik heb nu net een dell inspiron laptop gekocht, maar ik ga over 2 weken naar Het buitenland. Ik zou graag mijn laptop willen meenemen maar mijn vraag is hoe kan ik ervoor zorgen dat ik er internet op heb.
thuis internet ik via de router maar ik zou in het buitenland ook willen internetten
Kan dat met een kaartje ofzo
Ik w8 op antwoord:thumb:
GR
 
Hoe lang ga je en naar welk buitenland? Werk of vakantie?

Ron
 
Hallo:)
Ik heb nu net een dell inspiron laptop gekocht, maar ik ga over 2 weken naar Het buitenland. Ik zou graag mijn laptop willen meenemen maar mijn vraag is hoe kan ik ervoor zorgen dat ik er internet op heb.
thuis internet ik via de router maar ik zou in het buitenland ook willen internetten
Kan dat met een kaartje ofzo
Ik w8 op antwoord:thumb:
GR


Hopen dat daar een draadloos netwerk aanwezig is want het overige is niet te betalen.
 
Ok

Ik ga 6 weken naar Turkije en wil daar graag gaan internetten maar denk je dat je daar spots heb voor Wifi.
 
Sommige hotels wel, en voor zes weken krijg je geen pakket afgesloten. Ook niet via sateliet !

Houd gewoon op dan.
 
Een goed alternatief zijn vaak de internetcafe's. Vaak goedkoper dan zelf aan de gang met je laptop. En in de grotere steden zijn er vaak cafe's met gratis hotspots. Als je er maar wat te eten en/of te drinken besteld kan je binnen (in de airco) met je wifi het net op. Dit hadden ze zelf in Vientiane (Laos).
Hotspots bij hotels kosten behoorlijk veel geld.

Ron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan