Belangrijk startbestand ontbreekt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Beste lezers,

Aangezien niemand echt kennis van zaken heeft aangaande opstartproblemen bij Vista heb ik besloten gewoon een schijfje te kopen. Kost wel weer iets van 80 euro, maar dan heb je ook wel wat.

het is zacht uitgedrukt vreemd dat ik op deze site helemaal niets over onderstaand bestand kan vinden. Het schijnt, dat kon ik wel uit mijn bezoekjes aan het internet merken, dat het een veelvoorkomend probleem is, alleen zijn het vooral de Engelstalige sites die met allerlei Engelse trmen smijten. Qua sites, heb ik uitgerekend slechts iets van 0,08% Nedrrlandstalig is.
Afijn...Na het downloaden van 3 recente updates van Vista wil mijn laptop niet meer opstarten. Hij vraagt om het bestand: 'NDISRD.sys' met de foutmelding: 0XC0000098. Heel vervelend. Heb Vista op de harde schijf meegekregen en heb geen cd-rom. Heb wel contact met de fabrikant opgenomen - zoals werd aangeraden - maar daar krijg ik geen reactie van. Eerder op de dag had ik hem van de pc-reperateur gehaald waarna hij toen nog gewoon opstartte. Pas na het installeren begon de ellende. Heb al op het net gezocht naar dit bestand; niets kunnen vinden. Neem aan dat het bestand op een diskette moet staan die bij het opstarten wordt geactiveerd. heb de instellingen in de BIOS al veranderd waardoor dat ook gebeurd. Neem aan, als er een los bestand te krijgen is, dat hij hierop past. Wie o wie kan mij helpen?

Dank jullie wel!

Marc

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan