belangrijk word bestand gaat niet meer open

Status
Niet open voor verdere reacties.

Busybear

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2008
Lieve helpmij-helpers,
Ik ben in een belangrijk Word 2007 bestand bezig geweest en was bijna klaar.
Gisteren heb ik een inhoudsopgave gemaakt, ging prima, weer opgeslagen, geen probleem.
Later op de avond index gemaakt, werkte... maar nadat ik het opgeslagen heb ging hij niet meer open en gaf foutmelding (regel 2, kolom 53, verder niet).
Het bestand kon nog wel open in Wordpad dus daar een heleboel van gekopieerd. Opnieuw Word bestand aangemaakt, alles terug op zijn plaats. Daarna opgeslagen, ging goed. Weer geopend, geprobeerd om .pdf te maken en hetzelfde liedje:
gaat niet meer open...grrr..... wat te doen? ik wordt hier helemaal gek van!

Hoop dat je het snapt, draai zo langzamerhand door want dat beestand is erg belangrijk!
groetjes
wanhopige borduurmiep

Beste Borduurmiep ... :p

Heb je al geprobeerd het bestand een keer te openen op een andere computer met Word?

wordbestand

Nee, sorry, heb slechts een (gloednieuwe) laptop in huis.. en het moet voor morgen klaar zijn.:(

Hoi,

Ja, en dús moet je dat toch echt proberen om te kijken of het mogelijk aan de Word- (MsOffice-) installatie ligt.
Kopieer het bestand naar een stick en open het gewoon in een andere pc met Word, zo moeilijk kan dat toch niet zijn.

herstel wordbestand

Dank je wel dat je met me meedenkt. Ik had eerder een dergelijke herstel-melding en heb toen het herstelde bestand opgeslagen en daarmee zijn de problemen begonnen!
Dus ik denk inderdaad dat er wat mis is met het programma, ik ga het eens opnieuw installeren want met dit weer (en mijn stress..) kan ik er nu even niet uit om elders een pc op te zoeken.
Ik laat het weten als het gelukt is, andere tips altijd welkom!
borduurmiep

Als je het bestand probeert te openen door er op te klikken, moet je het eens proberen te openen vanuit Word zelf. Ik krijg in het eerste geval de melding Fout tijdens het verzenden van de opdracht naar het programma.
Als ik hetzelfde bestand open vanuit Word 2007 lukt het me wel.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn probleem. Heb het gevoel dat het er mee samenhangt, vandaar dat ik de vraag hier stel ;=))

:P

Antwoord geven op een 3 jaar oude vraag? Mag hopen dat TS dààr niet meer op zit te wachten...

Waarom staat deze vraag dan nog open. Ik zag het ook te laat, dus heb mijn eigen vraag nog een keer gesteld. Worden vragen dan na zo´n lange tijd niet afgesloten? Dan wordt de TS tenminste ook niet onbedoeld geplaagd.

Sorry en excuses toch maar...:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan