jeanmi
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 aug 2001
- Berichten
- 262
Ik heb een raar voorgevoel dat dit niet helemaal cosher is.
Kreeg vandaag volgende mail binnen met onderstaande tekst. Ik vind het vreemd dat ze spreken van een aankondiging op 3/10/2013 en nu nog maar op 22/10 reageren.
Iemand enig idee wat hier van waar is en welke stappen er eventueel moeten genomen worden.
Mvg,
Jeanmi
Zoals we op 3 oktober 2013 aankondigden, hebben we onlangs ontdekt dat een of meer personen illegaal zijn binnengedrongen in ons netwerk en mogelijk toegang hebben gekregen tot uw Adobe-id en uw versleutelde wachtwoord. We hebben geen aanwijzingen voor ongeoorloofde activiteiten op uw account.
Om ongeoorloofd gebruik van uw account te voorkomen, hebben we uw wachtwoord opnieuw ingesteld. Ga naar http://www.adobe.com/go/passwordreset om een nieuw wachtwoord in te stellen. We raden u aan ook uw wachtwoord te wijzigen op alle websites waarvoor u hetzelfde gebruikers-id of wachtwoord gebruikt. Daarnaast raden we u aan alert te zijn op verdachte e-mails of frauduleuze telefoontjes waarin om uw persoonlijke gegevens wordt gevraagd.
We betreuren de overlast die u van dit incident kunt ondervinden. We hechten veel waarde aan het vertrouwen van onze klanten en doen er alles aan om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als u vragen hebt, kunt u hier klikken om naar de pagina met de beveiligingswaarschuwing voor onze klanten te gaan voor meer informatie.
Kreeg vandaag volgende mail binnen met onderstaande tekst. Ik vind het vreemd dat ze spreken van een aankondiging op 3/10/2013 en nu nog maar op 22/10 reageren.
Iemand enig idee wat hier van waar is en welke stappen er eventueel moeten genomen worden.
Mvg,
Jeanmi
Zoals we op 3 oktober 2013 aankondigden, hebben we onlangs ontdekt dat een of meer personen illegaal zijn binnengedrongen in ons netwerk en mogelijk toegang hebben gekregen tot uw Adobe-id en uw versleutelde wachtwoord. We hebben geen aanwijzingen voor ongeoorloofde activiteiten op uw account.
Om ongeoorloofd gebruik van uw account te voorkomen, hebben we uw wachtwoord opnieuw ingesteld. Ga naar http://www.adobe.com/go/passwordreset om een nieuw wachtwoord in te stellen. We raden u aan ook uw wachtwoord te wijzigen op alle websites waarvoor u hetzelfde gebruikers-id of wachtwoord gebruikt. Daarnaast raden we u aan alert te zijn op verdachte e-mails of frauduleuze telefoontjes waarin om uw persoonlijke gegevens wordt gevraagd.
We betreuren de overlast die u van dit incident kunt ondervinden. We hechten veel waarde aan het vertrouwen van onze klanten en doen er alles aan om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als u vragen hebt, kunt u hier klikken om naar de pagina met de beveiligingswaarschuwing voor onze klanten te gaan voor meer informatie.