JaapJvanVeen
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 nov 2002
Na enkele weken van problemen met Norton Antivirus en Norton Ghost op Windows XP SP3, vanavond (zondag 2 november) een belangrijke en grote update van Symantec ontvangen. Het wisselen van de bestanden duurde meer dan anderhalve minuut.
De reden was, vermoedelijk, dat het installatieprogramma van Norton onder SP3 niet goed met het wisselen van de bestanden om kon gaan. Vandaar dat het systeem bij het opstarten steeds vast liep. Dit lijkt nu verholpen.
Hoe manifesteerde de fout zich bij mij?
Na het binnenkomen van een update en herstarten van het systeem bleef het systeem hangen. Via Veilige modus het systeem een dag terug gezet. Daarna herstart. Bij elke start moest ik via Veilige modus het systeem terugzetten.
Nu na de grote wijziging lijkt het systeem stabiel ook na diverse herstarts.
Jaap
De reden was, vermoedelijk, dat het installatieprogramma van Norton onder SP3 niet goed met het wisselen van de bestanden om kon gaan. Vandaar dat het systeem bij het opstarten steeds vast liep. Dit lijkt nu verholpen.
Hoe manifesteerde de fout zich bij mij?
Na het binnenkomen van een update en herstarten van het systeem bleef het systeem hangen. Via Veilige modus het systeem een dag terug gezet. Daarna herstart. Bij elke start moest ik via Veilige modus het systeem terugzetten.
Nu na de grote wijziging lijkt het systeem stabiel ook na diverse herstarts.
Jaap