Belarc Advisor wil niet installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lange Pier

Inventaris
Lid geworden
30 dec 2005
Berichten
30.950
Op een compje met een verse installatie van XP SP2, met alle updates die er zijn, wil Belarc Advisor niet compleet installeren, de bestanden worden wel gekopieërd, maar er wordt geen html aangemaakt.

Overigens hetzelfde probleem met Sisoft Sandra, deze wil wel geïnstalleerd worden, maar wil ook niet opstarten.

Ook na weer een verse install, met een geslipstreamde SP2, maar zonder updates willen deze twee applicaties niet werken.

Alles werkt, behalve deze twee.
Op alle compjes willen ze werken, alleen op deze niet, en ja, alle hardware werkt prima, en de rest van de software ook.

Via Internet, en de helpdesk van Belarc, heb ik geen oplossingen gekregen.
Wie weet de de oplossing.
 
En je plaats de Download op je Buroblad?

Doe eens via Aparte Dir
 
Ik heb daar, uiteraard:) , een downloadmap voor, maare, hoezo?

Dat ding moet morgen terug, en laat het maar zo, maar ik kom er gewoon niet achter waarom het op deze pc het niet wil werken.

Alle dependencies zijn goed, de credentials ook, sta echt voor een raadsel.:confused:
 
Heb hier naast me nog een PC en daar was het precies anders om,en dan deden ze het wel.
 
Gisteren Belarc bij de man aan het werk gekregen, nieuwe versie Sandra werkt nog niet, wel een oude uit '05.

Ondersteuning van Sandra heeft geen oplossing, en van Belarc ook niets meer gehoord, maar die geven ipp geen ondersteuning aan gratis progjes.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan