Belastingdienst

• Onderwerp starter Onderwerp starter dyon
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dyon

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2003
We hebben geprobeerd online de papieren van de belastingdienst in te vullen die papieren gedownload en aan het eind moet je em versturen en dan geeft hij foutcode 1205 windows sockets of het wordt door een firewall tegen gehouden.

Ik heb win XP met SP 2 ik heb de fire wal uit gezet AVG tijdelijk uitgezet en nog blijf ik die fout krijgen Ik weet het niet meer, Ohja we hebben ADSL

De belastingdienst heeft hierop hetvolgende te zeggen:

De foutmelding met foutcode 1203 of 1205 ontstaat als er een probleem is met een onderdeel van Windows (Windows Sockets). Herstart uw computer en probeer de aangifte daarna opnieuw te verzenden. Let op dat er geen andere programma’s actief zijn.

Ik hoop dat het inderdaad een oplossing is.

Succes.

belastingdienst papieren verzenden met een adsl verbinding gaat volgens mij niet.
Het programma van de belasting dienst belt in naar een speciaal telefoon nummer en dat gaat niet via adsl.
Je maakt een beveiligde verbinding met een server van de dienst om te voorkomen dat jouw gegevens ergens op het www terecht komen.

De belastingdienst heeft hierop hetvolgende te zeggen:

De foutmelding met foutcode 1203 of 1205 ontstaat als er een probleem is met een onderdeel van Windows (Windows Sockets). Herstart uw computer en probeer de aangifte daarna opnieuw te verzenden. Let op dat er geen andere programma’s actief zijn.

Ik hoop dat het inderdaad een oplossing is.

Succes.

Ik weet ook hoe ik een help file moet lezen dus dat had ik al geprobeerd

Als ik hier de belastingaangifte verstuur met adsl dan zet ik mijn firewall uit en autoprotect van norton
Dan gaat het wel goed met verzenden
Het is dus wel mogelijk om via adsl de dingen naar de belastingdienst te verzenden

Als je een antivirus hebt probeer dan eens uitgaande mail scannen uit te zetten.

Ik kan vanachter mijn computer niet zien dat jij een help file kan lezen en dan ook gelezen hebt...
Mogelijk had je dat erbij kunnen vermelden dat je dat ook geprobeerd had.

Tipje die ik ooit kreeg van een technisch onderlegde belastingmedewerker. Houdt de rechter shift toets ingedrukt als je op verzenden klikt, hierdoor zal het programma niet zelf een verbinding proberen te maken maar de standaard internet instellingen gebruiken. Ik moet zeggen dit heeft al bij verschillende mensen gewerkt (bij enkele ook niet)

Helas helaas helaas dat was het ook niet

Ik ben er ondertussen wel achter dat het niks met ADSL te maken heeft want is nu verzonden bij mijn tante die heeft ook ADSL en daar ging het zo maar goed zonder enig probleem

De oplossing??

Kijk even bij het topic van vandaag (23 januari). Oplossing is via een omweg gevonden, nl opnieuw opstarten in veilige modus met netwerktoegang, met grote dank aan Tanja....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan