belastingdienst

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonhazekamp

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2005
Hallo!
Onlangs heeft mijn computer een virus "gevat" waardoor een aantal .EXE bestanden in de Virus Vault van AVG terecht zijn gekomen. Ik heb ze nog proberen te herstellen met Cureit, maar helaas.....
De meeste programma's heb ik opnieuw geinstalleerd, de data is bewaard gebleven (gelukkig). Ik zit echter nog met een programma, dat van mijn aangifte belastingdienst. De data bestaat allemaal nog (in tact) maar hoe kan ik daar weer bijkomen? Gewoon een nieuwe .EXE file werkt niet.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Heeft iemand een tip/oplossing?
Bedankt voor de moeite.
Groeten,
Ton

Misschien dat aangifte programma opnieuw installeren?
Gaat wel per jaar, dus of de oude nog te krijgen zijn? of je moet ze nog op je comp hebben staan.

Als alleen de exe weg is van de C:\Bdienst\200? (althans bij mij) map kan je eens proberen om die map een andere naam te geven en dan pas de nieuw Opgave programma instaleren.
Dan de bestanden van de oude map over kopieren en alles overschrijven, dan zullen de gegevens waarschijnlijk niet verloren gaan en de missende exe is ook weer terug.. Ik denk nm. niet dat je die in de exe geschreven hebt maar ergen in een andere file in die map.. :confused:

Als je het opgave programma al een keer opnieuw geïnstalleerd hebt en de oude map hiermee hebt overschreven, heb je pech dan is alles weg.. En kan alleen een systeem herstel dat nog terug draaien..

Heb het net even geprobeerd, je kunt hem eroverheen installeren en de "oude" opgave gewoon opnieuw invoeren, oftewel, de gegevens blijven gewoon bestaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan