Belgacom Gratis Domeinnaam Niet Actief

Status
Niet open voor verdere reacties.

murdoch201

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
hoi,

ik heb 2/3 dagen geleden een Gratis Belgacom Domeinnaam aangevraagd, met mijn abonnement is dat mogelijk. Mijn website kiezen, mijn gegevens doorgeven ging allemaal perfect. Ook in de 2 mails die ik ontving stond dat alles zou draaien binnen 24 uur. Dit is dus niet het geval. "The webpage can not be found". Ik zag ook iets staan over dat ik webruimte moet bij kopen, en dan vragen ze mijn username en wachtwoord waarmee ik inlog als ik verbinding maak. Wat is dat nu weer voor iets? Ik heb een draadloos internet netwerk, en Lan. Ik gebruik niks om verbinding te maken, gewoon kabel erin of password invoeren en verbinding maken. We moesten dat vroeger wel doen, maar dat was wel heel lang geleden... Met zo'n klein doosje en een kabel die in de telefoon stekker ging.

Kan iemand mij hiermee helpen?

mvg, murdoch201

Waarom niet gewoon .nl bij webreus kost dat maar: €6,99 voor één jaar, inclusief gratis E-mail adres en doorverwijzing.

Waarom niet gewoon .nl bij webreus kost dat maar: €6,99 voor één jaar, inclusief gratis E-mail adres en doorverwijzing.

Dat is geloof ik niet echt een antwoord op de vraag.....:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan