Belkin F5D7230-4

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0231

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Hallo,

Ik zit nu al enige tijd met het volgende probleem.

Wij hebben al jaren internet van @Home gehad, dat is nu dus Ziggo. Destijds hebben wij een draadloze router ontvangen. Het gaat om een Belkin F5D7230-4 ver.4000df. Deze heeft het tot voorkort altijd goed gedaan.

Enkele weken geleden deed de router het niet meer. Omdat Ziggo aanraadde de router te resetten hebben wij dit gedaan door de stroom er 10 sec. af te halen. Nadat wij de router weer aangesloten hebben, zie ik plots dat het lampje van wireless niet brand. En inderdaad kon ik ook geen internetverbinding maken.

Ik dacht dus dat dit in de firmware weer aangezet moest worden. Ik heb dus geprobeerd de oude standaardgateway (eerder kon het wel) te benaderen, maar hij gaf aan dat de pagina niet gevonden kon worden.

Toen ik in CMD dan ook ipconfig invoerde, stond er bij standaardgateway het volgende adres:

Toen ik dat adres probeerde te benaderen, kreeg ik weer de "niet-gevonden" error.

Nu heb ik inmiddels ook de software van de Belkin weer opnieuw geïnstalleerd, maar ook dat helpt niet. Wat moet ik doen...? :(

Ik maak overigens gebruik van Windows Vista...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan