Belkin Home Base

Status
Niet open voor verdere reacties.

smallcat

Verenigingslid
Lid geworden
16 dec 2002
Tot voor kort heeft mijn Belkin Home Base prima gewerkt. Met behulp van de Control Center-software kon ik de Home Base en de aangesloten USB-apparaten beheren. Maar nu kan ik opeens Home Base Control Center niet meer opstarten. Het lukt me ook niet om de software opnieuw te installeren, want dan krijg ik de melding "dat de software al draait en dat de installatie wordt afgebroken. Het lukt me ook niet om de software te deinstalleren, want dan krijg ik de melding dat "Het Belkin Home Base Control Center" in gebruik is en dat ik het moet sluiten, voordat deinstallatie mogelijk is en dat lukt me dus ook niet.
Ik heb als OS Windows 7 + SP1.
Heeft iemand een oplossing?

Ik lees in de handleiding dat problemen vaak zijn op te lossen door het apparaat te resetten. Voeding eruit en dan: in de onderkant een paperclip steken in het kleine gaatje dat daar zit. Ingedrukt houden en dan de voeding weer aansluiten. Als alle led weer gaan branden, de knop loslaten. Als het nu nog niet werkt is het te proberen de software opnieuw te installeren. Wellicht dat het nu wél werkt. Het is het proberen waard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan