Belkin i.s.m. kabelinternet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Hallo,

Ik heb hier een router. Ook is hier een kabel internetverbinding van @home. Ik heb dus de boel aangesloten. Kabel die van het modem komt in de poort 'Connection to modem' gedaan. Pc aangesloten op Poort 1. Het lampje 'internet' op de Belkin brand alleen niet. Als ik IE opstart heb ik ook geen verbinding. Bij netwerkverbinden op mn pc staat bij Lanverbinding 1 wel 'Verbonden'. Moet ik nog wat instellen op de router ofzo?

Modemtype: Motorola SB5100E
Routertype: Belkin wireless 54G (F5D7230-4)

Groeten Vincent

Laatst bewerkt:
Heb je de pcnaam die je van @home hebt gekregen ook ingevoerd in de router?

Als ik inlog op de router kan ik bij connection type kiezen voor Dynamic. Als ik dan op verder klik, moet ik een Hostname invullen. Is dat de plek voor de computernaam die ik van @home heb gekregen?

Links bovenin staat trouwens ook not connected. Ik heb de router ook geprobeert op een gewone ADSLaansluiting. Dan gebeurt er ook niks en het lampje 'Internet' gaat niet branden.

Groeten Vincent

Bij hostname moet inderdaad de naam van @home staan.

Wat voor poorten heb je nog meer op de router? Ook een WAN poort?

Ja volgens mij staat dat bij de poort waarop de internetkabel aangesloten moet worden.

Dit vond ik op de Belkin site:

Ports 4-10/100Base-T auto-sensing and auto-uplink RJ45 ports,
LAN 1-10/100Base-T RJ45 port,
WAN

Bij mijn eigen weten zijn er 5 poorten. 1 waarop de internetkabel aangesloten word en 4 voor het aansluiten van pc's. Het vervelende is dat ik niet thuis ben en de Belkin dus niet bij de hand heb.

Je hebt het in het begin over 'Connection to modem poort.

Is dat dezelfde poort als waar WAN staat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan