belkin N router

Status
Niet open voor verdere reacties.

jokke

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2003
Routerlichtje "wireless" op het apparaat brandt niet.Dus geen draadloos internet mogelijk met mijn laptop .Wat kan de oorzaak zijn.

Willen we een mogelijk oplossing geven, dan hebben we meer informatie nodig.
Het volgende kan handig zijn om te weten:

* Heb je een adsl of kabel aansluiting
* Welk besturingsysteem gebruik je (dus b.v. Windows 98)
* Gebruik je een firewall en zo ja welke
* Welk merk en type router of modem gebruik je.
* Als je draadloos verbinding wilt maken welk merk en type wireless kaartje gebruik je dan .

Willen we een mogelijk oplossing geven, dan hebben we meer informatie nodig.
Het volgende kan handig zijn om te weten:

* Heb je een adsl of kabel aansluiting
* Welk besturingsysteem gebruik je (dus b.v. Windows 98)
* Gebruik je een firewall en zo ja welke
* Welk merk en type router of modem gebruik je.
* Als je draadloos verbinding wilt maken welk merk en type wireless kaartje gebruik je dan .

draadloze router BELKIN N,kabelaansluiting bij telenet ,windows vista home premium op de laptop en windows xp op de desk-pc.Bedoeleing is een netwerk te maken.Antivirus op laptop is norton (deze antivirus heeft al firewall,dus de ingebouwde firewall van windows vista is uitgeschakeld).Antivirus op desktop pc is panda.

Laatst bewerkt:
draadloze router BELKIN N,kabelaansluiting bij telenet ,windows vista home premium op de laptop en windows xp op de desk-pc.Bedoeleing is een netwerk te maken.Antivirus op laptop is norton (deze antivirus heeft al firewall,dus de ingebouwde firewall van windows vista is uitgeschakeld).Antivirus op desktop pc is panda.Wireless kaartje,waar kan ik dat zien?Alvast bedankt voor je reaktie

Als ik "netwerkverbindingen" open zie ik bij "LAN-verbinding staan:"netwerkkabel niet aangesloten.Terwijl die in werkelijkheid wel is aangesloten.

Heb je al eens geprobeert de kabel eruit te halen en opnieuw aan te sluiten aan beide kanten?
Als dat niet werkt, dan kan je eens een andere kabel proberen om te kijken of het daarmee wel wil.

Heb je al eens geprobeert de kabel eruit te halen en opnieuw aan te sluiten aan beide kanten?
Als dat niet werkt, dan kan je eens een andere kabel proberen om te kijken of het daarmee wel wil.
Aan de kabel ligt het niet vermoed ik omdat ik gisteren wel draadloos in orde was .Maar na een kwartieke viel dat (lichtje) uit op de router.Dan heb ik de router terug ingesteld naar de standaardinstellingen (fabrieksinstellingen) en terug geinstalleerd en geconfigureerd.Vanaf dan was "wireless" niet meer mogelijk.

Laatst bewerkt:
Mogelijk moet je de router opnieuw helemaal configureren.
In je handleiding van de router kan je vinden hoe je op de router moet komen en alles in kan stellen.
Want omdat je de router teruggezet hebt naar de fabriekstinstellingen is hij de instellingen van de draadloos ook kwijtgeraakt.

Mogelijk moet je de router opnieuw helemaal configureren.
In je handleiding van de router kan je vinden hoe je op de router moet komen en alles in kan stellen.
Want omdat je de router teruggezet hebt naar de fabriekstinstellingen is hij de instellingen van de draadloos ook kwijtgeraakt.

Was reeds gebeurd .Maar dat bracht ook geen zoden aan de dijk.Ik heb het probleem zojuist kunnen oplossen door de beveiliging van de router te deactiveren.Maar nu heb ik nog geen internetverbinding.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan