Belkin N1 router en N1 kaart Geen Internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

catman

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Beste mensen, hier weer zo'n lekker vaag probleem...

Ik heb een N1 router en N1 kaart van Belkin. Dezelfde kaarten zitten in drie computers. De router is via een UPC modem verbonden met internet. Ik heb in de router altijd de instellingen op b&g only gehad, zonder problemen. Nu heb ik de router ingesteld op n-only om hopelijk snelheidswinst te krijgen. Probleem is nu dat in Vista bij netwerkinstellingen de kaart de router weet te vinden, de router ook het internet maar in de praktijk ik geen internet heb. Bij de instellingen van de kaart zie ik wel dat er pakketjes worden verzonden en ontvangen en de snelheid zo'n 300mb/s is. Ik gebruik verder McAfee total protection 2009. De andere computers hebben dezelfde problemen, het lijkt wel of de toegang tot internet wordt geweigerd. Ik heb nu een kabelverbinding gemaakt met de router en kan zonder problemen op internet. Wie weet een oplossing ??:o

Groetjes,
Catman

Opgelost

Beste Mensen,

na Belkin te hebben benaderd, vele vragen over virusscanner etc. etc. . Overigens snelle reactie en altijd zeer tevreden geweest over de service !!

Ik heb de kaarten en de router opnieuw geïnstalleerd, zonder positief resultaat. Tot ik bij toeval in de router settings de frequentie van 20/40 mhz in 20 mhz veranderde. Probleem opgelost, werkt als een speer.:thumb:

Groet,
Catman

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan