Belkin Netwerkkaart op Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

betjo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jan 2010
Beste mensen,

Ik heb een tijdje geleden de Belkin N1 Wireless Desktop Card gekocht voor mijn pc. Deze heeft een tijd lang prima op Vista gedraait, maar ik ben zojuist overgestapt naar Windows 7. Ik heb wederom weer alles precies zoals de handleiding geïnstalleerd. Eerst vond windows in apparaatbeheer de kaart helemaal niet. Ik heb toen de helpdesk van Belkin gebeld die me verwezen naar een Vista driver. Toen ik deze geïnstalleerd had werd de kaart wel gevonden maar stond er dit keer een uitroepteken bij. Na dubbelgeklikt te hebben op de netwerkkaart stond er het volgende:

"Dit apparaat is niet juist geconfigureerd. (Codec 1)

Een service-installatiesectie in dit INF-bestand is ongeldig.

Klik op Stuurprogramma bijwerken om een stuurprogramma voor dit apparaat te zoeken."

Maar als ik op stuurprogramma bijwerken druk staat er dat ik al de nieuwste stuurprogramma's heb.

Overige informatie:

Versie: 2.1.3.2.
Stuurprogramma: Windows 7 64-bit.
Firewall + virusscanner staan uit (werd aangeraden).

Ik heb wederom weer gebeld naar de helpdesk van Belkin maar zij kunnen me niet meer verder helpen en hebben mijn vraag opgestuurd naar het hoofdkantoor. Maar voor je daar antwoord van heb gekregen...

Alvast bedankt voor de hulp!

PS: Heb een screenshot als bijlage bij dit bericht zitten zodat jullie kunnen zien hoe het eruit ziet.

Bijlagen

• Netwerkkaart.jpg
    Netwerkkaart.jpg
    88,7 KB · Weergaven: 59
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan