Belkin router doet al een tijd vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kosko

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2005
Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe router en sinds die tijd is het internet al 4x uit gevallen.
dan krijg ik zon lan logo met dat er een beperkte verbinding is, met zon geel driehoekig bord met een uitroepteken er in.
En als ik dan de router reset, doet het internet het weer

het gaat hier om de belkin bekabelde router die bij dynabyte word verkocht
https://www.dynabyte.nl/hardware.php?i=2244

ik vroeg me af wat er aan de hand kan zijn want een keer vond ik niet erg maar het komt steeds vaker voor

Alvast Bedankt
Jasper

Laatst bewerkt:
Kabels ed. controleren heb je al gedaan neem ik. Misschien de nieuwste firmware installeren, of anders contact opnemen met Dynabyte, lijkt mij geen gezonde zaak.

en contact opnemen met belkin is dat een idee misschien.
ik heb gekeken of er updates waren maar alleen eentje waar australiaachter stond dus denk niet dat die voor mij is, of moet ik gewoon kijken of die werk dan

kabel ed heb ik na gekeken

en contact opnemen met belkin is dat een idee misschien.
Dat zou je ook kunnen proberen inderdaad, maar in dit geval zou ik eerder terug gaan naar de winkel, dan kun je eventueel deze laten omruilen, mocht er een defect in zitten.
Maar ik kan je type niet vinden, welk is dat, dan zoek ik ook nog even mee voor je wat betreft de firmware.

Dit is mijn router zijn link:
http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=157728

maar hij is nu al bijna 5 maanden oud die router ofzo denk iets van 4, maar kan ik dan nog terug mee naar de winkel, dynabyte zal hem denk eerder op sturen voor reparaties dan mij een nieuwe geven.
maar denk dat ik belkin ff op bel ofzo, zo weet ik zeker dat mijn router stuk is

Alvast bedank, Ik hoor het wel
Jasper

De firmware wordt niets zie ik en ik zou ook niet voor de Australia versie gaan nee.
Je hebt als het goed is een jaar garantie dus je kunt of contact opnemen met Belkin of terug gaan naar Dynabyte en het probleem voorleggen.
De keuze is aan jou. :)

Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan