Belkin Wireless Router + Modem Probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

davecr

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2005
Hallo,

Ik heb sinds kort een Belkin Wireless G+ Mimo Router (+ADSL2 modem). Ik kom ermee online, maar sommige websites (alles van microsoft, MSN, online banking) komen terug met "page not found"! Ik snap er niks van. Heb poorten geforward (zelfs computer buiten de DMZ gezet), software firewalls uitgeschakeld, laatste firmware gedownload etc. Het rare is dus dat het probleem zich alleen voordoet bij bepaalde websites. IE en Firefox geprobeerd met alle beveiliging uit, zelfde resultaat. :confused:

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Windows XP SP2
IE 9 / Firefox 1.0.6
Belkin ADSL2+ Modem with Wireless G+MIMO Router

Alvast bedankt!!
Dave

Laatst bewerkt:
Net voor de grap even connection troubleshooter gedaan op MSN... resultaat:

IP, Host File, DNS, Proxyserver, Key Ports allemaal prima. Geen problemen volgens de troubleshooter!! Erg vreemd..

Nog steeds bij signing in het probleem: "Sorry, we were unable to sign you in to the MSN Messenger at this time." (foutcode 80048820).

?

Je zou dit kunnen proberen:
* Dubbelklik rechtsonder op je klok, en zet de tijd goed (doormiddel van Synchroniseren).
* Klik nu op Start en dan op Uitvoeren. Typ daarin regsvr32 softpub.dll en klik dan op OK. Herstart MSN messenger, en probeer opnieuw aan te melden.

Als dit niet helpt, probeer dan dit: (verwijderen van Internet Explorer server setting). Klik in Internet Explorer op Extra -> Internet Optie's. Ga bovenaan naar de Verbindingen tabblad en klik dan op Lan-instellingen. Verwijder de vinkje bij: Een proxyserver voor het Lan-netwerk gebruiken. Klik dan op OK. Probeer nu opnieuw te verbinden met MSN Messenger.

Bedankt voor je reply!

Helaas, nog steeds hetzelfde resultaat.. Maar het probleem doet zich dus niet alleen bij Messenger voor, maar ook bij verschillende websites (zoals alle microsoft sites for some reason!).

MSN problemen belkin router opgelost

Hey ik kon met diezelfde ADSL2+ modem wifi G mimo router ook niet meer op men msn, na 3 uur proberen en zoeken op het www kwam ik eindelijk bij een oplossing:
Bij connection type moet je in de tweede venster (na kiezen van PPPoE of PPPoA) bij MTU veranderen in 1492. Instellingen opslaan en msn werkt terug.
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan