bellen met de pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

rodajc

Banned
Lid geworden
16 aug 2004
hallo ik gebruik windows xp home en weet iemand hoe ik met mijn pc kan telefoneren net zo als met een gewonen telefoon want heb op mijn pc kamer namelijk geen telefoon wel de aanluiting bij voorbaat dank

Skype zou je daarbij kunnen helpen.
Bellen via de computer zonder een telefoon aansluiting.
Je hebt wel een hoofdtelefoon en microfoon voor nodig.

www.skype.com

Dit werkt perfect, je kunt er van computer naar computer mee bellen maar ook naar het vaste of mobiele telefoon netwerk.

ja maar ik gebruik al msn dus en ik wil gewoon een telefonnumer kunne draaie zonder iemand uit een lijst moet pakken

ik wil gewoon bellen met mijn anolge modem en niet via adsl

Dat kan met skype gewoon een nummer bellen maar dan via je internet verbinding.

Een andere manier weet ik niet.
Je kunt de telefoonkiezer van windows gebruiken om een nummer te draaien maar dan heb je nog wel een normaal telefoontoestel nodig.

dus kan ik gewoon het zelfde mee doen als mijn gewone telefoon

puppie in vind nergens tefloonkiezer in xp maar ik heb mijn anolge moen gewoon aangesloten op de telefoon lij dat is ook de bedoeling

maakt niks uit als ik met ene gewoon toestel bel kost het me dat ook wat dus

@Wijnands,
Ja als je naar een vast nummer of mobiel nummer wilt bellen kost dat geld.
Maar kijk eens bij de tarieven zo goedkoop kun jij niet bellen.

Hoezo werkt niet, wel even een accountje aangemaakt.
Ik werk er dagelijks mee.

heb ik allemaal maar heb geen zin om banknumer en zo in te voeren moet gewoon iets hebben zoals telfoonkiezer in win98 niet zo ingewikkeld allemaal

Geplaatst door rodajc
.....want heb op mijn pc kamer namelijk geen telefoon wel de aanluiting

Als je het eenvoudig wilt en je hebt WEL een aansluiting, dan koop je toch een goedkope telefoon voor op die aansluiting??? Of zie ik het nu verkeerd:confused: en is het ingewikkelder??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan