bellen met pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

pvandepeut

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2008
ik heb van mijn internet provider intenet + telefonie.
aangezien ik gratis naar alle vaste nummers in nederland daarmee kan bellen maak ik daar ook gebruik van.
nu wil ik heel graag via mijn pc over die (analoge) lijn gaan bellen.
ik heb al een telefoon kaart in mijn pc zitten dus ben ik eigenlijk alleen nog naar software opzoek waarmee ik dus kan bellen. (het gaat hier niet over het bellen via internet voip, zoals voipbuster)

ik hoop dat hier mogelijkheden voor zijn en dat iemand mij hiermee kan helpen

ik heb van mijn internet provider intenet + telefonie.
aangezien ik gratis naar alle vaste nummers in nederland daarmee kan bellen maak ik daar ook gebruik van.
nu wil ik heel graag via mijn pc over die (analoge) lijn gaan bellen.
ik heb al een telefoon kaart in mijn pc zitten dus ben ik eigenlijk alleen nog naar software opzoek waarmee ik dus kan bellen. (het gaat hier niet over het bellen via internet voip, zoals voipbuster)

ik hoop dat hier mogelijkheden voor zijn en dat iemand mij hiermee kan helpen

Misscien helpt het als je ook de provider vermeldt?

de provider is ziggo. maar dat doet er niet toe. je moet het zo zien. ik heb een analoge telefoonlijn inhuis die sluit ik aan op mijn pc. nu wil ik graag kunnen bellen over die telefoonlijn. normaal sluit je daar heel simpel een telefoon op aan maar ik wil het juist via de pc doen.

aha... ik weet niet hoe dat werkt. Ik heb zelf een Linksys Iphone die op het modem en op de telefoonlijn is aangesloten, zodat ik zonder dat de computer aan staat kan Skypen. Een andere methode ben ik niet mee vertrouwd, dus daar kan iemand anders beter op inspringen ;)

volgens mij begrijp jij mijn vraag niet. ik juist WEL via mijn pc gaan bellen maar NIET via internet zoals scype. Ik heb een normale telefoonlijn aan mijn pc zitten.

aha... ik weet niet hoe dat werkt. Ik heb zelf ........etc. Een andere methode ben ik niet mee vertrouwd, dus daar kan iemand anders beter op inspringen ;)

Waarmee ik aangaf dat ik het niet weet en vraag aan een ander even te helpen????? Ik snap de vraag wel, maar weet het antwoord niet....:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan