Bellen van vast naar mobiel t.o.v. mobiel naar mobiel

• Onderwerp starter Onderwerp starter djdg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

djdg

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2006
Even een algemene vraag:

Bellen van een vaste aansluiting naar een mobiel nummer is toch te allen tijde goedkoper dan bellen van mobiel naar mobiel?

Ik kan hier namelijk wel artikelen op google over vinden, maar deze zijn vaak gedateerd.

Ik heb namelijk een discussie met iemand die zegt dat van mobiel naar mobiel goedkoper is dan van vast naar mobiel. Ik betwijfel het.

Meestal is mob -> mob duurder...... behalve als je het KPN "binnen 100 meter van je huis" extra bij het abonnement hebt, dan is het gelijk...... [oftewel: je belt mobiel tegen het "land" tarief]

In het algemeen is het dus: land naar mob is goedkoper dan mob naar mob..... Echter het is een chaos in tarievenland en het is vaak appels met peren vergelijken...er zijn providers die onderling verkeer [dus 2 mensen die bij dezelfde provider zitten], goedkoper of zelfs [in bepaalde perioden van de dag of week] gratis maken...

De andere reacties klinken minder blablabla dan die van jou. Waar baseer je je mening op?

O wil je kraken ! No spang Ik gef gewoon me mening en dan kom jij me ff HATEN!!NO SPANG NO SPANG NO SPANG

Zoals ErpCity al heeft aangegeven, je kan in tarievenland niets wijs worden.
Elke aanbieder van telefonie (in Nederland zijn dat er gelukkig niet zo veel :o ) Het is op dit moment echt appels met peren vergelijken.

Mobiel naar mobiel hoeft echt niet goedkoper te zijn. Op het moment dat ik met een prepaid naar een ander mobiel van een andere aanbieder bel ben ik met mijn vaste telefonie abonnement van Casema veel goedkoper uit (prepaid = 0,39 ct en Casema is 0,18 ct). Dus beste Quinna, in dit geval klopt jouw BLALALALALBB niet.

gr. Greg

Laatst bewerkt:
O wil je kraken ! No spang Ik gef gewoon me mening en dan kom jij me ff HATEN!!NO SPANG NO SPANG NO SPANG

Ik wil niet kraken, maar als je de andere reacties afdoet als "blablabla" en zelf niet met een goede onderbouwing komt vraag ik alleen maar waar je je mening op baseert!
Ik begrijp niet waarom je mijn reactie direct als "haten" opvat. Een iets meer volwassen reactie had je beter gestaan :thumb:

Laatst bewerkt:
Is het teveel gevraagd om je een beetje normaal te gedragen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan