bellen vastelijn via mijn computer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

koerier1

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2007
hallo ik heb een acer laptop nu moet ik voor mijn werk soms bellen en achter de laptop zitten hoe kan ik via mijn comp bellen ? ik bedoel hier niet skyp of voip maar echt met mijn vastelijn wie weet hoe dat moet?

mvg koerier

Door simpelweg een progammaatje te downloaden en een microfoon op je pc aan te sluiten. Ik had jaren geleden een Gateway 2000 computer waar ik middels een tooltje Phonetools (heette het dacht ik) gewoon middels mijn speakers kon horen en via een microfoon op de microfoon ingang van de soundcard kon spreken.

Dat tooltje heb ik dacht ik nog steeds op diskette dus als je het wil proberen zal ik even moeten zoeken.

[edit] uiteraard moet je wel een ouderwets fax/voice modempje in je pc hebben om uberhaubt de telefoon zélf aan te kunnen sluiten [end edit]

[edit2] het tooltje bood nóg een leuke functionaliteit; het diende ook als antwoordapparaat [end edit2]

Laatst bewerkt:
ik zoek ook al heel lang zo een progje !
Pasja heb je hem al gevonden , en hoe heet het ?:D

Wie wat bewaart, hééft wat. Ondanks het feit dat die Gateway2000 machine al lang in de pc hemel is, vond ik nog 2 cd's. Op één ervan vond ik het tootlje : Phonetools. ;) :D Het hele progje (alle taalmodules is ruim 50 MB) alleen de Nederlandse versie is iets minder dan 9 MB.

Zie ook bijlage.

Het draaide onder Windows ME. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    68,8 KB · Weergaven: 43
Laatst bewerkt:
Wie wat bewaart, hééft wat. Ondanks het feit dat die Gateway2000 machine al lang in de pc hemel is, vond ik nog 2 cd's. Op één ervan vond ik het tootlje : Phonetools. ;) :D Het hele progje (alle taalmodules is ruim 50 MB) alleen de Nederlandse versie is iets minder dan 9 MB.

Zie ook bijlage.

Het draaide onder Windows ME. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan gij dat uploaden :o:o

Kijk naar mijn verkenner structuur (rechter scherm) en kijk vooral naar de 2e .gif.

Dan zou dit de site moeten zijn.

Tja, als je écht de gok wil wagen, dan brand ik het gehele Gateway2000 CD'tje en stuur het naar je op. Je maakt simpelweg de kosten van het Cd'tje + porto naar mijn rekening over en het komt goed, alleen, dat zal 1,5 of 2 euro zijn, heb je dat over voor een tootlje dat met je huidige software mogelijk niet eens zal werken? Stuur mij maar een mailtje.

Maybe even zoeken naar dat tooltje ?

Tja, als je écht de gok wil wagen, dan brand ik het gehele Gateway2000 CD'tje en stuur het naar je op. Je maakt simpelweg de kosten van het Cd'tje + porto naar mijn rekening over en het komt goed, alleen, dat zal 1,5 of 2 euro zijn, heb je dat over voor een tootlje dat met je huidige software mogelijk niet eens zal werken? Stuur mij maar een mailtje.

Maybe even zoeken naar dat tooltje ?

Is ook een optie ......
Zal eerst even zoeken.;)

Ok , heb nu Phonetools_9.03_Dutch.zip gevonden....
Even kijken of dat het is
EDIT : Avanquest Software???

Dát zegt mij niets. De letters BVRP klinken bekender (zie screendump)

Dát zegt mij niets. De letters BVRP klinken bekender (zie screensump)

ok toch maar even installeren , het heet Classic Phone Tools , Tenminsten dat staat bij de installatie..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan