Bellen via de autoradio

Status
Niet open voor verdere reacties.

mafklapper

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 okt 2011
Hallo,

Ik ben in het bezit van een nokia 6300 en,
een macrom m-dvd7701R.

Het verbinden van deze 2 componenten via bluetooth gaat (sinds de 1ste keer) altijd vanzelf.

Maar nu is het probleem dat ik voor de persoon die ik bel ik erg slecht te verstaan ben. ook al versta ik de persoon goed.

Is hier misschien iets aan te doen? met een filter of iets dergelijks? heeft iemand een iedee.

groet,

Waarschijnlijk komt dat omdat voor jou stemgeluid de microfoon van de mobiel wordt gebruikt. Dit geeft ook vaak het probleem van echo's.

Een externe microfoon van enige kwaliteit aan de zonneklep monteren (of in ieder geval in de buurt van je gezicht) kan het probleem verhelpen.
Mocht je dit al hebben, dan ben ik door m'n kruit heen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt,

Groeten Chris

Bedankt voor het mee denken.

maar,
ik heb een microfoon ingebouwd in de radio.
Moet ik dan misschien op de telefoon instellen dat hij de radio microfoon gebruikt?

en ik weet niet of het mogelijk is om ook nog een externe microfoon op deze radio aan te sluiten. ik denk zelf van niet aangezien er al 1 ingebouwd zit.

En bestaan er microfoontjes op bluetooth?
want het enige da ik kan vinden is dan een complete carkit. en das niet de bedoeling.
waar zouden deze eventueel verkrijgbaar zijn?

Ik raad je aan om gewoon een oortje te kopen. (bluetooth wireless headset)

Zorg ervoor dat je telefoon verbonden is met je radio bluetooth en dan leg je uw telefoon in je opbergkastje (rechts vooraan voor wie dat niet weet = wel een beetje dom maar ja)
Probleem opgelost.

Uitleg: Je Stem word door je GSM weer afgespeeld en dat hoort de microfoon weer en dan heb je een storing.
Die veroorzaakt het probleem.
Ik Hoop dat het 't is!

Gr. Tv15dsi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan