Bellen via kabel van AThome........

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulenemilia

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2005
Ik heb laatst kabel telefonie van ATHOME aangevraagt, nou leek mij leuk en goed koper. Zaterdag kreeg ik het passende modum, ik zat al bij athome met breedband internet. Ik gewoon het modum verwisselt zoals het in de papieren staat. Wat blijk nou, nou heb ik nog maar de helft van de snelheid van internet. Heel vervelend. Ik het oude modum weer aangesloten en de volle snelheid was weer terug. Ik ben al vanaf zaterdag aan het bellen naar home telefonie over dit probleem, maar ik kom er niet door, iedere keer zegt een computer stem dat het te druk is en dat ik beter op een later tijd stip terug kan bellen. Ik blijf aan het bellen maar kom niet door, tot gisteren, ik was door, ik kreeg een vrolijk muziekje te horen en ik wachte, maar NAAR 1 EN EEN HALF UUR, (ja echt) heb ik maar op gelegt. Heeft nog iemand zoon ervaring hiermee, of weet iemand het probleem wat ik met het modum heb.

Klopt de snelheid wel met de opgave van athome voor internet+telefonie; Wanadoo heeft b.v. ook een vrij lage snelheid voor deze samengestelde dienst.

Hallo,

Ik heb zelf ook telefonie via @home en internet (snelste verbinding) en hier gaat alles gewoon goed.
Heb je wel je computernaam/nummer (CO.... ) wel aangepast meestal COxxxxx-a naar COxxxxx-b?
misschien dat dit het probleem is. Anders toch maar weer eens proberen te bellen. Het nummer is gratis dus, ja het kost een uurtje maar dan wordt je probleem wel gelijk opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan