Bellen via MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niekydemus

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2006
Dag medegebruikers,

Ik probeer via msn te bellen maar dat wil nog niet helemaal vlotten. In eerste instantie blokkeerde norton het bellen, dit heb ik inmiddels op weten te lossen. Ik bel met een telefoon die we ook voor skype gebruiken en daar werkt hij perfect. Wanneer ik iemand bel op msn dan wordt er ook keurig opgebeld en kan er geaccepteerd worden. Vervolgens gebeurd er echter niets wanneer ik door de telefoon spreek. Overigens heb ik al regelmatig telefoontjes + videogesprekken kunnen ontvangen. Verder heb ik al naar instellingen binnen MSN gekeken maar daar komt ook niets uit. Weet iemand waarin het zou kunnen zitten?

Bij voorbaat dank!

Niek

begrijp ik uit je verhaal dat het probleem erin zit dat de andere kant jou niet kan horen?

Klopt helemaal! Echter 2 minuten nadat ik gepost heb, en tegelijk met je mailtje krijg ik het aan de praat. Uiteraard moet het systeem ook aan de zend-kant aangemeld zijn :p.

Voor lotgenoten:
Binnen MSN: Onder "extra" => "audio en video instellen" => vervolgens simpelweg selecteren dat je ofwel een webcam en/of een microfoon wilt gebruiken. Klaar!

Uiteindelijk, zoals gewoonlijk, erg eenvoudig...

Toch bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan