Belsignaal op ipad

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Elke keer als ik op internet zit op mijn ipad, komt er in het midden een grijs vakje met een bel tevoorschijn waar belsignaal onder staat. De ene keer staat er een streep doorheen en de andere keer niet. Maar het is erg irritant. Wat doe ik daartegen?
Het is sinds vanmiddag. Heb er nooit eerder last van gehad.
Ik zie nu dat het niet uitmaakt of internet wel of niet aan staat.

Laatst bewerkt:
Toevallig de Ipad op je schoot waarbij je de harder/zachter onderaan op de Ipad indrukt?

Is het niet de schakelaar van stil naar geluid die naast je volume toetsen zit die je steeds aanraakt?
zou het wel knap vinden want bij me ipad 2 gaat die behoorlijk stroef. Geen idee hoe dit bij de nieuwere modellen zal zijn.

Laatst bewerkt:
Ik heb hem wel op schoot, maar zie geen harder/zachter knop.
Ook als ik niets aanraak, zie ik hem tevoorschijn komen.

Laatst bewerkt:
Misschien handig om te weten welke ipad je gebruikt.
Misschien zit de schakelaar niet goed dus halverwege waardoor die steeds aan en uit gaat (dit probleem kwam vaak voor bij de iPhone)
Je kan ook de instellingen van die knop veranderen | ga naar instellingen onder algemeen in plaats van mute naar lock rotatie... (weet even niet zo snel wat de Nederlandse benaming der van is)
Maar als de knop niet goed is zal dat ook zo zijn problemen gaan geven.
Je kan ook ios opnieuw installeren, denk alleen niet echt dat het zal helpen en dat het meer een knop probleem is (die schakelaar of de volume toetsen)
Probeer ze allemaal ook is uit de knoppen en kijk of ze werken, soms kan een paar keer heen en weer schuiven en klikken al het probleem oplossen
En anders zo snel mogelijk naar de Apple store en kijken of hun het voor je kunnen oplossen of garantie claimen als je die nog hebt.

Laatst bewerkt:
Het is een ipad mini van apple. Ik heb hem deze zomer gewonnen via een uitzendbureau. (in juli)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan