Belsimpel.nl betrouwbaarheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maximvdw

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2009
Beste,

Ik heb onlangst (31/07) op belsimpel een Samsung Galaxy S3 mini besteld (247,90 voor gsm + zend verzekering), aangezien volgens vergelijk.be deze daar
het goedkoopste was (ik woon in belgie).
Het bedrag is op 1/8 van mijn rekening gegaan

Ik had niet direct gezien dat er iDeal was, dus heb ik het bedrag overgeschreven (iban/bic). Ik heb alles zeker goed nagekeken
en mijn order vermeld zoals men dit vroeg in de mail "order 000000" (0000 is niet mijn echt order ;) ) . Ik heb dit order 100 keer gecontroleerd
dus het is zeker juist gekoppiered (CTRL+V :P ).

Nu is het toch al 6 dagen sinds mijn betaling (5 werkdagen want Zondag telt niet mee). En volgens belsimpel is mijn betaling nog niet gelukt.
Heb nu al elke dag mijn betaling gecontroleerd en alles is zeker juist (bedrag,order,rekeningnummer,bic,..) dus begin ik wel wat ongerust te raken.

Ik had Zaterdag een mail gestuurd naar belsimpel (op reactie van mail waarin staat dat mijn betaling nog niet was aangekomen) waarin ik
vroeg of het zeker wel moest om "order " voor mijn ordernummer te zetten in de melding, en ze antwoorden dat dit idd juist was.
Dit maakte mij ietsjes geruster, maar nu begin ik toch wel lastig te worden (storten naar paypal is zelfs rapper xd)

- Is belsimpel betrouwbaar :S?
- Kan het echt zijn dat het een week duurt om van KBC belgie -> ING Groningen over te schrijven?
- Wat zijn jullie ervaringen?

Alvast bedankt!
Maxim

Ik heb zelf een smartphone bij deze winkel gekocht, ze zijn naar mijn mening betrouwbaar en erg aardig aangezien ik vragen had, ze had gebeld en ze waren erg vriendelijk.

Let wel dat overmaking vanuit Belgie naar Nederland soms 1 week kan duren!! Dus ja, je zult geduld moeten hebben!!

Bekijk anders bij Tweakers hoe anderen over Belsimpel denken.
Of Kieskeurig!

k heb ook gewoon smartphone bestelt daar betrouwbaar en goedkoop maar van België naar nl duurt overmaken altijd lang

Let wel dat overmaking vanuit Belgie naar Nederland soms 1 week kan duren!! Dus ja, je zult geduld moeten hebben!!
maar van België naar nl duurt overmaken altijd lang
idd, ze moeten de 'digitale' papieren hebben om je geld naar een ander land over te schrijven of ten minste naar een buitenlands iBan nummer of hoe dat heet:P

Ok dat maakt me toch al iets geruster :) dank.
Als het woensdag nog niet aangekomen is, dan zal ik is bellen naar mijn bank.

Ik hoop alleen dat ze het bedrag niet wijzigen ofzo (bij verloop van een actie)?

gr,
Maxim

:) Juist bericht van Belsimpel ontvangen dat de betaling voltooid is :D

deze vraag is opgelost

gr,
Maxim

Mijn pakje is vandaag nog aangekomen :) (11:05) uit groningen.
Is zeker snelle service om vanuit nl te komen :)

EDIT: Wel moet ik vermelden (maar dat is niet zo erg) dat zowel de documentatie, alsook de default taal en instellingen
in het Roemeens waren.

gr,
Maxim

Laatst bewerkt:
Om dit topic op een einde te brengen. Ik koop nooit meer iets van belsimpel. Nu 8 maanden na aankoop is de batterij 50-60 graden geworden in mijn achterzak. De cover achterin is practish gesmoten.
De batterij staat bol en blijft heet ondanks het uit de gsm is en sinds het voorval niet is opgeladen.

Belsimpel verwees me naar Dynafix waarbij ze me direct melden dat er geen garantie meer op zit en moest ik 50 euro betalen om hun gewoon is te laten kijken. Terwijl belsimpel beweert "2 jaar garantie op HEEL uw toestel". en onder 'heel' versta ik ook een batterij. De gsm is volgens mij ook kaduuk aangezien de druk ook het moederbordje heeft doen barsten. Omdat ik voor de keuze stond: Batterij vernietigen of 50 euro betalen om hem gewoon terug te krijgen heb ik het dan maar laten vernietigen. De twee jaar garantie op het toestel blijkt niet te gelden aangezien het geen fabrikagefout van het Toestel is, maar door de batterij is veroorzaakt...

Mvg,
Maxim

Laatst bewerkt:
Na dit laatste bericht gaat het topic op slot aangezien het ouder dan 3 maanden is.

Wel vervelend dat je zoiets moet meemaken naar korte tijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan