belstat teller

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stigter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 jul 2001
Berichten
1.940
Ik weet niet of het aan mijn internet instellingen, provider, firefox, internet explorer of aan belstat zelf ligt, maar ik kom niet meer op www.belstat.nl

krijg de melding "het verbinden met belstat werd geweigerd"

Ik werk over het algemeen met firefox 1.02, heb nis2005 en kan sinds vrijdagavond niet meer op belstat geraken.

Willen jullie eens checken of je er wel op komt? En wellicht heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Het enige wat ik mij kan bedenken is dat chello mij een nieuw ip-adres heeft gegeven, instellingen zijn echter gewoon hetzelfde gebleven?
 
Ik kom op de site.
Heb je al gekeken of norton het niet blokt?
 
Raar he?
je zou toch zeggen, dat wanneer je er niet met firefox op komt je dan wel met ie erop moet komen.

Het enige wat gisteren fout liep is de update van mercury, maar de rest werkt wel geod, behalve de genoemde site?

Iemand nog ideeën wat ik zou kunnen proberen?

Zelfs als ik norton uitzet kom ik niet op die site:(
 
Nog even gekeken met firefox en dat lukt ook goed.
 
ik zelf zou zeggen, met deze info wetende, het is of chello, of nis2005..
In nis kan ik niets vinden.. en als ik in nis alle mogelijke opties uit zet zou hij toch weer verbinding moeten maken lijkt mij?!

oja, op belstat.be kom ik wél!!
 
Ik zit ook op chello met nortsec 2005. geen problemen.
 
Nou schiet mij dan maar lek, vind nis2005 niet zo denderend, zoek mij een ongeluk, maar ik kom nergens tegen dat ik hem wellciht geblokked heb.

java etc is allemaal aanwezig en ik heb daar zelf niets aan veranderd.
Kreeg alleen een nieuw ip adres van chello en vanaf toen is de ellende begonnen.
 
Nu wil ik net een test doen op symantec server en dan krijg ik de kreet
to continue without javascript, click here...

is dit een instelling? echt, heb het idee dat ik gewoon beetje achterlijk word.
 
Mischien ligt het aan java dat niet goed meer is?
opnieuw java installeren een optie?
 
a; gedaan,
ik ga nu met alles uit opstarten (nis2005) kijken wat hij dan doet;-)

En ook dat werkte niet:(

ga toch maar eens even de modem uitzetten voor een tijdje, wellicht dat ik een ander ip-adres krijg.
 
Laatst bewerkt:
Het word steeds gekker...
ik heb een 2e teller op mijn homepage staan, die van nedstat, (staat alleen op de intropagina) al klik ik 500 keer op mijn homepage, hij telt mij niet, en als ik de link volg, dan kan hij die pagina geeneens vinden.

Ik vermoed toch dat dit een fout van chello is, anders weet ik het niet meer. Besta ik wel?
 
iemand een idee?

Het enige wat ik afgelopen vrijdag/zaterdag heb geinstalleerd was studio 9, maar het lijkt mij sterk dat ik dan niet op 1 site kom.

Wat zou ik met nis uit moeten zetten zodat ik er wel op kom?
het lijkt erop alsof hij iets blokkeert, maar bij privacy etc staat niets bijzonders?
 
heb net chello helpdesk gebelt, degene die mij hielp kon ook niet op belstat.nl..
De fout ligt wellicht toch bij chello. Ze gaan het uitzoeken en komen er op terug.
 
rarara,
bij chello kunnen ze nu opeens wel op de site www.belstat.nl en ikke nog steeds niet:mad:

echter als ik http://belstat.nl in typ kom ik er wel, welke instelling staat dan niet goed?

het vervelende is dat ik ook niet op mijn tellertjes voor kom, niet via nedstat, niet via belstat. Alsof ik er nooit op ben geweest... ik krijg ook niet de icoontjes te zien, het gaat gewoon om mijn site miniatuurtraktoren.nl, updaten heeft weinig zin zo, want ik zie niet of ik de code voor de tellertjes op een juiste manier in de pagina's heb verwerkt.

Wie/wat zit er nou fout? Chello? Mijn instellingen?
Wie heeft de goude tip. is het een instelling van Norton Internet Security?
 
Laatst bewerkt:
oke,
ik heb het opgelost,
bedacht mij zoiets als hostst en ben daar op gaan zoeken..
toen kwam ik hier op de site een verhaal van Guus ABC tegen, perfekte uitleg in het nederlands en nu werkt alles weer!!

Zal nog even de link geven, ere wie ere toekomt.

Guus, onbedoeld, toch bedankt:thumb:

de pagina kan niet worden weer gegeven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan