beltonen Galaxy S II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het antwoord gaat er vanuit dat ik een beltoon uit de muziek app wil toevoegen. Ik wil echter een mp3tje van de sd card toevoegen. Hoe gaat het dan?
 
Het kan dus wel. Goed lezen is ook een vak apart.
 
sorry als ik niet goed lees maar ik zie het niet staan. Immers als je het via het mp3 bestand wil instellen krijg je geen complete contact personen lijst.
 
probeer je mp3 in de volgende map te plaatsen:

/sdcard/media/audio/ringtones

als het goed is, zou je dan je mp3 in de keuzelijst moeten vinden en deze dus ook kunnen kiezen.
 
dat werkt helaas niet. ik krijg nog steeds maar een enkel contact te zien.
 
Vreemd ik krijg wel alle contacten te zien.

Heb je het al geprobeer via de optie contacten? Ga naar contacten en selecteer daarna een contact. Daarna krijg je een optie Standaardbeltoon. Als je deze selecteert, krijg je daarna optie Beltoon en een optie Geluid selecteren uit Mijn bestanden. Als je de laatste kiest krijg je een mappen overzicht. Als je daar bv Media kiest krijg je alle liedjes te zien. Bij Beltoon kun je een keuze uit de standaard beltonen kiezen.
 
Laatst bewerkt:
Het is gelukt, maar ik moest wel een nieuw contactpersoon maken en die op de telefoon opslaan ipv op de sim. Met bestaande contact personen doet hij het niet, ook niet als ik alle contact peronen kopieer van sim naar contact personen.

Dank voor de hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan