• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Ben een excel bestand kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

garveman

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2015
Berichten
12
Heb een office 2010.
En ben een excel bestand kwijt
De snelkoppeling heb ik wel weergevonden, maar die heette eerst uitslag 1e kw. '15 exc maar heet nu plotseling uitslag 1e kw. '15 exc.xlsn
Kan iemand mij wijzer maken
 
Ik weet niet wat dit met excel te maken heeft. De snelkoppeling heeft een andere naam gekregen en wat is nu het probleem?
 
Het probleem is als ik de snelkoppeling aan klik krijg ik een venster te zien met : Uitslag 1e kw. '15 exc.xlsx (had eerst gezegd xlsn dat is niet juist) kan worden gevonden
controleer de spelling .....

Dat moet natuurlijk zijn KAN NIET WORDEN GEVONDEN
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zoek manueel naar dat bestand via je Windows Verkenner en maak een nieuwe snelkoppeling.
 
Heb ik al gedaan zonder resultaat.
Ook de juiste naam gebruikt en gelet op spaties enz, maar via verkenner ook niet gevonden.
Het is vreemd als ik de naam van het bestand ( Uitslag 1e kw. '15 exc aanklik) in "recente werkmappen" van Excel, krijg ik in een venster te zien: Uitslag 1e kw. '15 exc.xlxs kan niet worden gevonden. etc.
 
Is het niet verplaatst op een usb stik of ander media?
 
Zoek dan op een gedeelte van de naam.
Indien je je bestand gewist hebt zal dit ook niet veel helpen vrees ik.
 
Het zit op een USB stick maar heb ook gezocht op C en D schijf, en een deel van de naam heb ik ook geprobeerd zonder resultaat ook in de prullenbak zit het niet.
Ik vrees dat het niet meer te vinden is en dat het door een of andere manoeuvre van de vingers op het toetsenbord ge-delete is.
Dank allemaal voor de moeite en hoop een andere keer weer geholpen te kunnen worden voor een ander probleem, mocht zich dat voordoen.
 
Open Kladblok. Klik op Start → Alle Programma's → Bureau-Accessoires → Kladblok.
Kopieer onderstaande code:
@echo off
IF EXIST %UserProfile%\desktop\log.txt DEL %UserProfile%\desktop\log.txt
FOR /F "TOKENS=*" %%I IN ('DIR /B /S %systemdrive%\*Uitslag 1e kw*.*,D:\*Uitslag 1e kw*.*,
E:\*Uitslag 1e kw*.*,F:\*Uitslag 1e kw*.*') DO ECHO %%I>>%UserProfile%\desktop\log.txt
START NOTEPAD %UserProfile%\desktop\log.txt

Ga naar Bestand - Opslaan als.
Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:search.bat.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).
Klik op de knop Opslaan. Rechtsklik → search.batAls administrator uitvoeren

Post dit log
 
Ook hier het bericht Kan het bestand C:\Users\Gebruiker\desktop\log.txt niet vinden.

Jammer had nog beetje hoop. Dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan