ben erachter waarom.

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Berichten
1.585
Ik ben erachter waarom ik geen spellen kan spelen. Ik krijg steeds een fout melding namelijk:

No Label

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 602 MHz with 511MB RAM
Video: NVIDIA GeForce FX 5200 (4303)

General protection fault!

History: UObject::processEvent <- (AGP_HUD MOUT_McKenna.AGP_HUD2, Function AGP.AGP_HUD.PostRender) <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Wat moet ik hieraan doen, Komt dit omdat ik misschien de videokaart updates nog neit gedaan hebt.?
 
moet je plaatsen in oorspronkelijke vraag, want niet ziet jou probleem , snap je?
 
ow damn.

Bedankt voor de info pasbeer, mag ik zegmaar deze vraag kopieeren en in die andere plakken of niet.
 
nee ik regel wel een slotje, ga maar verder in de vorige :thumb:
 
Zo te zien heb je detonator-versie 43.03

Download voor de zekerheid versie 44.03:
ftp://download.nvidia.com/Windows/44.03/44.03_win2kxp_international.exe

Download en installeer ook DirectX9.0a:
http://www.microsoft.com/downloads/...FamilyID=a19bed22-0b25-4e5d-a584-6389d8a3dad0

Voor de rest is dat een melding dat voorkomt bij games die op de Unreal-engine draaien. Welk spel dus?

Ook zie ik het volgende in de melding:

History: UObject::processEvent <- (AGP_HUD MOUT_McKenna.AGP_HUD2, Function AGP.AGP_HUD.PostRender)

Iets met de AGP dus. Hoeveel x staat de AGP in et BIOS? Probeer iig eerst maar es de drivers+directx die ik hierboven gaf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan